Accepterad toffe | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

toffe

Icke Medlem
Meddelanden
702
Reaction score
20
Länk till din steam profil: -

Ditt Hex-ID: 110000159e99859

Vad är din discord tagg? 1.toffe

Vem var det som bannade dig? Vit Hjarta (inte staff)

Bild på banmeddelande: uinive ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Egentligen vne knappt. Jag åkte bara runt med min polare och så börjar någon rikta för min polare var opps med dem. Jag frågade vad fan de håller på med och sedan kidnappas min polare och jag kör efter de. sedan vart jag bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt åkte bara runt med min polare en skön kväll och sedan kom hans opps och försökte kidnappa han. De kidnappar han tillslut och jag kör efter de som kidnappar sen vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Antaligen felaktig vne vrf man it får åka med folk som e krim. Jag kan it styra över att de riktar på oss

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kolla logs

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? antagligen it åkt med min polare

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vne riktigt inte åka med min polare när opps är där

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka