Inaktuell toffe | Ansökan till Staff [glossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

toffe

Icke Medlem
Meddelanden
702
Reaction score
20
Vad är ditt namn i verkligheten? toffe

Ditt discordnamn: _toffe_

Ange ditt födelsedatum 2 Augusti 2024

Varför ska just du bli staff? Det finns mycket anledningar till att jag skulle vilja bli staff. Jag ansöker då för jag tröttnat på allt Lall på servern och detta är absolut inte bara icke medlemmar utan även riktiga medlemmar som inte kna bete sig. Samt har jag tröttnat på RP och istället vill jag utveckla mig i staff teamet. Jag ska försöka vara så aktiv som det bara går. Men kan garantera att det blir timmar per dag. Jag vill även utveckla servern och hjälpa alla nya som kommit in. Vill hjälpa till med buggar som måste lösas, T.ex Hjälpa icke medlemmar genom att berätta för dom att kläder inte ska se buggade på dem och hur man löser det. Vill även utveckla servern till ännu bättre RP. Jag är en stabil grabb som kommer 100% ta återgärd om man inte sköter sig. Regler finns för en anledning, klarar man inte av att följa de så kan man lämna servern och inte komma in och förstöra. Jag vill bevisa att jag kan hantera denna Helper roll, att jag e aktiv och kompetent. Hoppas nu mera att jag blir staff och bevisar att jag kan ha denna roll.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det finns för många som lallar, inte följer regler, pratar ooc ingame. Massa mer. Detta måste följas och därför finns regler. detta är absolut inte bara alla nya på servern utan även medlemmar som inte kan sköta sig. Jag har fått nog på detta lallande så nu måste det stoppas.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer specca väldigt mycket. kommer vara snabb i reports om någon behöver hjälp eller om bugg sker eller något liknande. Jag kommer säkert ofta sitta i Support och hjälpa alla som blivit RDM eller något liknande. Kommer även använda mig av den nya methoden SAMTAL, detta är ett enklare sätt att hjälpa folket.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker man agerar professionellt om man är en Mogen, Trevlig stabil grabb som bannar andra som inte kan bete sig och strunta i sina polare om de gör något fel. Man ska ha respekt mot alla och vara Trevlig. Samt ta återgärd på sina kompisar om de miss sköter sig

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer vara väldigt aktiv när jag kommer hem från skolan sätter jag mig vid datorn och stänger av runt 23:00Blir säkert även mer aktivit.
Helger minst 10 timmar

Hur länge har du spelat på Unive? 1år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Det har jag. Har varit SV ett bra tag nu och vill utveckla mig samt varit Helper 2 gånger tidigare men var för inaktiv 1 gång och 1 gång sa ja upp då jag it hade tid men nu jävlar

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP och Donation

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Jobb och Support

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka