Nekad Toffan1 | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1roxiz

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199472052429/

Ditt Hex-ID: steam:11000015a1c08cd

Vad är din discord tagg? toffan1

Vem var det som bannade dig? William07

Bild på banmeddelande: MedalTVFiveM20251209182813272.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de tyckte att jag shoot on sighta

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis hade åkt runt och sen var det en vit bil som kom fram och börja hetsa och sedan hoppar ut och försöker skjuta oss ca 3 gånger men tillslut lyckas vi klara oss. Sedan åker vi i gs och ser exakt samma bil som börjar jaga oss från ingenstans. Efter de jagat oss i ca 5min ssså väljer jag och hoppa ut och skjuta, jag börjar med att rikta och skriker ut ut bilen men han väljer då att åka och då skjuter jag han.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Från perspektivet staffen såg så nej men från mitt perspektiv så var den 100% felaktig då exakt samma bil redan skjutit mot oss och sedan börjar exakt samma bil jaga oss och då tänker jag automatiskt att den kommer försöka skjuta oss igen och väljer därför att skjuta innan. Sedan väljer han också att lägga en sunt förnuft ban vilket jag tycker är felaktigt, han la den för att han sa att jag inte är med i ett gäng men väljer att skjuta mot gäng. Men jag kunde inte veta att han var med i ett gäng så det tycker jag är felaktigt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad 1 gång tidigare för shoot on sight och sunt för att jag gjorde en setup. Lärde mig då att man alltid ska försöka ha en konversation innan man använder vapen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Pratat innan jag började skjuta mot honom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid prata oavsett om de skjutit mot mig innan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka