Accepterad toelicker69 | Medlem ansökning [Dawgs]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

toelicker69

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198446704589/

Vad är ditt namn i verkligheten? Aron Ericson

Vad är ditt discord namn? Toelicker420#4048

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 2008

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär Min karaktär heter Rönne Riskaka. Rönne har haft en dålig barndom, han föddes utanför storstaden. han blev slagen av sin pappa som var alkolist sedan långt innan Rönne var född. Han har ett stort intresse för sport bilar. Rönnes mål är att hjälpa folk eftersom att han blev slagen som barn. Han gillar att vara ensam eller mindre grupper, därför gick det ganska dåligt i skolan när han var liten och han lärde att hata väldigt snabbt. När han blev äldre så hade han svårt att skaffa jobb så han kom lätt in i droghandeln(21 år). Han fick hjälp av polisen och började få ett bättre liv, han fick en fin lägenhet och kunde börja plugga. han dröm jobb blev socionom eller psykolog. Hans föräldrar lämnade han vid åldern 10. Hans liv började gå bar för första gången, tills något hände. Rönne var ute och festade tills dom tog Rönnes kompis bil och fylle-körde. det var en mini buss så man kunde sitta 7 i den.

Dom körde rakt in i en byggnad. som tur vad så satta han långt bak i bilen och han överlevde, men alla andra dog. hans live blev sämre och sämre och nu är han en fulle-gubbe som inte har något hem.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker det verkar vara en väldigt bra rp server med bra features och mods med roliga yrken. jag har även många kompisar som spelar på den. jag har sökt efter en bra server länge, och detta är mitt sista hopp. jag har bara hört bra om denna server. Ni borde Verifiera mig för att jag tar Rp VÄLDIGT seriöst och vill gärna hjälpa till i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Försöka att rapportera de alla gör fel så det kan bli roligare för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du inte ska spela för din egna vinst

Hur hittade du Unive? Jag fick en rekommendation av en trevlig kompis som hade sätt en Youtube video

Tillbaka