Accepterad Toconligan | Medlem ansökning [Biggie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Toconligan

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Egon

Vad är ditt discord namn? toconligan

Vad är ditt födelsedatum? 29 Januari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Edgar Svensson 21 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, osjälvisk, pratglad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Edgar är en ambitiös ung man med en stor dröm att bli mekaniker. Redan som barn var han fascinerad av hur saker fungerade och tillbringade timmar med att plocka isär gamla maskiner och sätta ihop dem igen. Hans far var också mekaniker, men jobbade hårt för att få ends möte, vilket gjorde att Edgar ofta fick vara själv och hitta på egna lösningar. Den här oberoende uppväxten har format hans praktiska och lösningsorienterade sinne. Han är målmedveten och ser på utmaningar som möjligheter att lära sig. Trots att han inte har haft de bästa förutsättningarna ekonomiskt, har han aldrig gett upp sin dröm om att arbeta med sina händer och skapa något som verkligen fungerar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en social rp då jag jag kommer vara väldigt aktiv då jag inte har några fritidsaktiviteter och jag har tänkt bli mekaniker och via den kommer jag etablera nya kontakter genom meknikeriet som kan användas senare om jag byter jobb och kanske behöver hjälp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är till exempel om jag som bankrånare alltid kommer iväg från polisen så då kommer det inte att bli lika kul för polisen att jaga mig för dem vet att jag altid kommer undan så då skulle jag kunna krocka med mening bara för de ska ha en rolig stund det är att spela för motpartens skull.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm att döda någon utan anledning suntförnuft att man ska tänka om man skulle ha gjort så i verkligheten

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag är en mogen och seriös spelare

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka