Nekad Tobz0n | Medlem ansökning [Flow1z]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tobz0n

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tobbe

Vad är ditt discord namn? Tobz0n

Vad är ditt födelsedatum? 18 April 1997

Berätta om din karaktär. han har en stökig bakgrund från ghettot, 26år gammal. han är extremt lugn för alla smärta och ilska lite känslokall. han gillar sälja droger och bankrån köra snabba bilar och leva fullt ut.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra bemötande och hårt arbete.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man låter tex någon vinna en tävling för ge dom nöje.

Hur hittade du Unive? Fivem

Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias Eriksson

Vad är ditt discord namn? Tobz0n

Vad är ditt födelsedatum? 18 April 1997

Berätta om din karaktär. han har en stökig bakgrund från utsatta områden. mycket trauma sen han var liten han var alltid stökigast i skolan. skolan ringde hem ofta han fick flytta till shorhem sen fosterfamilj. han är 26år gammal. han är extremt lugn för alla smärta och ilska lite känslokall. han gillar sälja droger och göra bankrån köra snabba bilar och leva fullt ut. han hittade en gemenskap med många brödrar han var villig att blöda för han kom långt siktade mot toppen och blev en ledare. alla följde hans fotspår och tillslut tog han över hela staden. han var alltid schysst mot dom som visade respekt. dom andra fick en kula mellan ögonen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra mitt bästa till serverns community genom att ha bra rp. Jag kommer inte gå runt och lalla på servern, jag kommer försöka göra mitt bästa för att alla på serven ska tycka det är kul och få alla på servern att inte bryta mot reglerna. jag tror verkligen att det är en server som kommer passa mig bra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas då med att båda sidorna ska få något utav de. och att man inte bara ska spela för att alltid själv gå med vinst så att båda sidor ska få ett bra scenario och någonting utav de. Att man ska ha sunt förnuft i bakhuvet när man är i ett scenario.

Hur hittade du Unive? Fivem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka