Användarnamn: tobias_11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198444161124/
Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias
Vad är ditt discord namn? Tobias.H#5728
Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lars Åke och är 69 år född 1951.
Han är väldigt erfaren vid denna ålder inom det mesta.
Han har ett barnbarn som heter Bobby Bob och jobbar på Vianor.
Han är arbetslös vid tillfället och raggar på dom flesta brudarna då hans fru gick bort när hon var 48 år.
Han har just köpt en Volvo 740 som ser ut som Leif och Billys Volvo.
Han skryter jämt om sin Volvo att allt är original och han är väldigt grinig av sig men får dom flesta att skratta.
Varför ska just du bli whitelistad? Bra och rolig RP spelare som är gammal ingame.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Då jag redan skaffat många vänner här och ser en ljus framtid för mig och servern!
Hur många timmar har du på FiveM? 783 timmar
Hur hittade du Multistaden? Var faktiskt första servern jag spelade på fivem (har spelat på andra servrar och kommit tillbaka efter åt)
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej det har jag inte
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198444161124/
Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias
Vad är ditt discord namn? Tobias.H#5728
Vad är ditt födelsedatum? 10 Mars 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lars Åke och är 69 år född 1951.
Han är väldigt erfaren vid denna ålder inom det mesta.
Han har ett barnbarn som heter Bobby Bob och jobbar på Vianor.
Han är arbetslös vid tillfället och raggar på dom flesta brudarna då hans fru gick bort när hon var 48 år.
Han har just köpt en Volvo 740 som ser ut som Leif och Billys Volvo.
Han skryter jämt om sin Volvo att allt är original och han är väldigt grinig av sig men får dom flesta att skratta.
Varför ska just du bli whitelistad? Bra och rolig RP spelare som är gammal ingame.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Då jag redan skaffat många vänner här och ser en ljus framtid för mig och servern!
Hur många timmar har du på FiveM? 783 timmar
Hur hittade du Multistaden? Var faktiskt första servern jag spelade på fivem (har spelat på andra servrar och kommit tillbaka efter åt)
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej det har jag inte
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag