tobias87
Icke Medlem
- Meddelanden
- 7
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199000353618/
Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias Lundqvist
Vad är ditt discord namn? Tobias-lunkan#8010
Vad är ditt födelsedatum? 5 April 1996
Berätta om din karaktär. Min karaktär 21år och heter Hans Holmberg, han har ett stort intresse av bilar och mekaniken bakom hur dom fungerar. utöver bilar så är min karaktär riktig finsmakare och dricker därför endast Louis Roederer champagne och Redbull för energin. Eftersom bilar är ett så stort intresse så vill min karaktär gärna jobba med bilar, både sälja och reparera. På fritiden så vill min karaktär förfölja sina intressen genom att köra bil, dricka champagne och hjälpa andra. Därför siktar jag på att arbeta inom verkstad eller taxi. Jag vill ju jobba eftersom jag både får jobba med bilar, hjälpa andra och känna lite pengar på det så att jag kan skaffa mig en riktig go bil. Min karaktär växte upp i ett hushåll utan en mor och har i tidig ålder fått lära sig att bära ett ansvar vilket har gynnat mig och kommer fortsätta gynna mig. När det kommer till känslor så är han händig och hjälpsam person som vill göra gott för sig.
Varför ska just du bli whitelistad? bidra till en högre RP på servern. och hjälpa andra.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag joinade relativt nyligen denna server och har redan märkt att det är högt RP vilket jag tycker är väldigt. Men också få ett bra jobb där jag kan bidra till högre RP
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom en vän
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bidra till servern både för ett högre RP och samtidigt hjälpa andra.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej de gör jag inte
Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias Lundqvist
Vad är ditt discord namn? Tobias-lunkan#8010
Vad är ditt födelsedatum? 5 April 1996
Berätta om din karaktär. Min karaktär 21år och heter Hans Holmberg, han har ett stort intresse av bilar och mekaniken bakom hur dom fungerar. utöver bilar så är min karaktär riktig finsmakare och dricker därför endast Louis Roederer champagne och Redbull för energin. Eftersom bilar är ett så stort intresse så vill min karaktär gärna jobba med bilar, både sälja och reparera. På fritiden så vill min karaktär förfölja sina intressen genom att köra bil, dricka champagne och hjälpa andra. Därför siktar jag på att arbeta inom verkstad eller taxi. Jag vill ju jobba eftersom jag både får jobba med bilar, hjälpa andra och känna lite pengar på det så att jag kan skaffa mig en riktig go bil. Min karaktär växte upp i ett hushåll utan en mor och har i tidig ålder fått lära sig att bära ett ansvar vilket har gynnat mig och kommer fortsätta gynna mig. När det kommer till känslor så är han händig och hjälpsam person som vill göra gott för sig.
Varför ska just du bli whitelistad? bidra till en högre RP på servern. och hjälpa andra.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag joinade relativt nyligen denna server och har redan märkt att det är högt RP vilket jag tycker är väldigt. Men också få ett bra jobb där jag kan bidra till högre RP
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom en vän
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill bidra till servern både för ett högre RP och samtidigt hjälpa andra.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej de gör jag inte