tobias1870
Icke Medlem
- Meddelanden
- 28
- Reaction score
- 0
Ange ditt födelsedatum: 8 Augusti 2003
Vad heter du på discord? Tobiaskingen18#0461
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 5000
Hur aktiv kommer du att vara? jag kommer va inne varje dag och jag kommer va mycket inne och spela
Vad heter du? tobias
Hur gammal är du? 18
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? ja jag har simkunnig de är de vikdigaste
Varför vill du bli polis? för jag vill bli polis i denna server för de verkar vara roligt och att man får träffa nya koleger och nya människor ute i värdeln och de är rolig att jobba som polis för jag tycker att polisen är de vigtikaste vi har
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att man är snäll med alla och att man lyder sina koleger för man ska inte vara tasgig mot sina koleger för du ska va snäll med dina koleger och jag kommer alltid att vara snäll med alla
Vad vet du om yrket i helhet? ja jag vet yrket i helhet
Har du några tidigare erfarenheter? ja jag har haft tidigare erfarenheter
Hur är du som person? jag är snäll och rolig och jag är snäll mot alla och jag hjälper folk som behöver hjälp och om jag ser slagsmål eller något då brukar jag gå dit och styra upp de men om inte de går så ringer jag dit polisen bara
Är det något vi bör veta om dig? nej
Vad heter du på discord? Tobiaskingen18#0461
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 5000
Hur aktiv kommer du att vara? jag kommer va inne varje dag och jag kommer va mycket inne och spela
Vad heter du? tobias
Hur gammal är du? 18
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? ja jag har simkunnig de är de vikdigaste
Varför vill du bli polis? för jag vill bli polis i denna server för de verkar vara roligt och att man får träffa nya koleger och nya människor ute i värdeln och de är rolig att jobba som polis för jag tycker att polisen är de vigtikaste vi har
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att man är snäll med alla och att man lyder sina koleger för man ska inte vara tasgig mot sina koleger för du ska va snäll med dina koleger och jag kommer alltid att vara snäll med alla
Vad vet du om yrket i helhet? ja jag vet yrket i helhet
Har du några tidigare erfarenheter? ja jag har haft tidigare erfarenheter
Hur är du som person? jag är snäll och rolig och jag är snäll mot alla och jag hjälper folk som behöver hjälp och om jag ser slagsmål eller något då brukar jag gå dit och styra upp de men om inte de går så ringer jag dit polisen bara
Är det något vi bör veta om dig? nej