Nekad tobias1870 | Medlem ansökning[Gurra]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

tobias1870

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199188795874/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias

Vad är ditt discord namn? Tobiaskingen18#0461

Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2003

Berätta om din karaktär. Han heter Lukas Johansson och är 58 år. Han är inte riktigt säker på vad han ska jobba som men samtidigt så känner han inget hopp för mänskligheten. Han driver runt i sin Gamla skoda och försöker att hitta meningen med livet. Men på något sätt lyckas han alltid hamna i knipa mellan två sidor......

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat ett tag nu och känner att jag utvecklats bra under denna tid. Jag har knutit många kontakter. Jag känner att om ni vill ha en högre nivå på rp så har jag rätt förutsättningar. Såklart får man ju mera tillgångar när man är medlem och därför söker jag hit. jag vill göra Min karaktär mer levande kan man säga.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Faktiskt har jag hört bra rykten ifrån kompisar och så. De sa att det var väldigt roligt och spännande att spela på serven så jag började spela helt enkelt.

Hur hittade du Unive? Som sagt genom kompisar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att göra karaktären mer levande. Samt skaffa jobb te.x Securitas.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jaa såklart! Jag vill försöka som sagt skaffa ett jobb men kanske också bli kriminell. Mitt största mål är att hjälpa folk och knyta kontakter med olika människor!!!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Faktiskt inte men jag har varit....

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? självklart förstår jag det

Tillbaka