Inaktuell Tobias139987 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tobias139987

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias Wiberg

Ditt discordnamn: Tobias19år#0461

Ange ditt födelsedatum 8 Augusti 2003

Varför ska just du bli staff? för jag är verkligen en bra Staff och jag gör alla saker på rätt sätt för jag brukar aldrig abusa eller något för jag vill verkligen bli Staff på denna server för de skulle vara min dröm för att bli Staff på denna server och sen så är jag verkligen mogen för att bli Staff här och sen så kan jag väldigt mycke inom Staff kommandos och allt och sen så gillar jag att hjälpa personer för jag vill hjälpa personer så gott de går för jag vill verkligen hjälpa personer för jag är en snäll och trevlig grabb som gillar att prata med nya personer och allt och sen så vill jag bli Staff här för att hjälpa servern med att få bort lallare och sånt för jag vill verkligen komma in i Staff teamet och sen så är jag verkligen bra i ett Staff team för jag har varit Staff på alla servrar jag har varit med i och sen så kommer jag va väldigt aktiv och allt sånt för jag kan väldigt mycke inom allt inom att vara Staff och sen så vet jag hur man ska bete sig och allt för jag vill verkligen bli Staff här och jag kommer göra allt i min makt för att bli Staff här och sen så kommer jag inte göra er besvikna

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? jag kommer vara väldigt aktiv här och sen så kommer jag vara inne hela tiden men jag har ett jobb och sköta också men ajg kommer vara inne så mycke som de bara går och sen så kommer jag göra allt för att jag ska ta i support och allt och sen så kommer jag göra väldigt mycke för att komma in också men jag kommer vara väldigt aktiv som sagt och sen så kommer jag ladda ner dc på mobilen också och då kommer jag vara aktiv varje minut och ta support och allt sånt

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat här innan och sen så fick jag problem med mitt dc och sånt och då kom jag tbx hit idag

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja de har jag för jag har varit staff väldigt många gånger på andra servrar och sånt och sen så har jag fått erfarenheter därifrån och jag har varit staff på alla servrar jag har varit med i och jag har rpat i 5 år och då har jag varit staff i 5 år på olika servrar så jag har fått erfarenheter där ifrån men jag kommer ju få mer erfarenheter inom allt lixom och sen så kommer jag göra väldigt mycke för att jag ska bevisa att jag har stora erfarenheter inom allt inom staff kommandos och allt

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka