Nekad Tobias1345678 | Medlem ansökning [NmTheLaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tobias1345678

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199188795874/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias wiberg

Vad är ditt discord namn? Tobias19år#0461

Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2003

Berätta om din karaktär. Han heter Pontus Larsson och han är 22 år gammal och bor i staden med sin fru och 2 barn och sen en liten hund som är på 8 månader gammal men när Pontus va liten så va hans kompisar inte så snälla med han för dom lura han på pengar och sen när dom fick pengarna så drog dom bara för dom ville inte ha kontakt med han längre och sen en dag han skulle till skolan så såg han 3 grabbar gå efter han så han tog cykel och cykla till skolan och sen när han kom fram så blev han slagen av dom här 3 grabbarna för tydligen hadde Pontus slagit en killes lillebror men efter 4 veckor så kommer den här killen tillbaka han som slog Pontus och bad om ursäkt för tydligen hade han tagit fel kille för de va en annan kille dom leta efter och efter 8 veckor så vart allt lungt Pontus fick väldigt många vänner och sånt sen lever Pontus idag mycket bättre efter att ha många kompisar han kan vara med och de

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att man kan göra väldigt mycke när man är medlem och om amn inte är de så kan man tillexempel inte söka till ett jobb eller något och jag vill bli polis då tänkte jag men då kan jag lika väl att ansöka för att bli medlem på denna server och sen att hitta mer vänner inne på servern för de är ju inte så roligt att inte vara medlem och rpa endå för man vill ju ha medlem för att rpa och att söka till jobb och sånt sen när man är medlem så kan man göra väldigt mycke tillexempel att bli polis och den delen och sen vill jag bli staff också för de har jag alltid önskat mig att bli staff på en sån här stor server och sen vill jag hjälpa servern att få bort folk som inte kan rpa eller något

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan göra väldigt mycke för denna server för jag kommer ge allt för denna server och att dom andra ska få kul och de kommer jag se till

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag vet inte men de kan jag förklarar mer i den muntliga om jag går vidare men de tror jag

Hur hittade du Unive? för jag spela på denna server en gång i tiden

Nekad, Utveckla, Vad du kan bidra med till serverns rp och vad innebär det att ska spela för motpartens vinst i ett scenario.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka