Nekad Tobias1345678 | Medlem ansökning (Dencoolagrabben)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tobias1345678

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias wiberg

Vad är ditt discord namn? Tobias19år#0461

Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2003

Berätta om din karaktär. Han heter Pontus Larsson och han är 23 år gammal bor i denna stad med sin familj för han har 1 fru och 2 barn och sen är barnen 2 år och den andra är 5 år för han gillar verkligen att bo i denna stad för han vill inte bo i nån annan stad för han gillar att träffa mycke folk och sånt för han gillar att umgås med andra och sen gillar han att vara ute i naturen och springa för han vill bli polis för de har han alltid drömt om för när han gick i skolan så sa läraren till Pontus vad han ville jobba med och då svara Pontus att han vill bli polis för han vill hjälpa samhället till en tryggare miljö för han vill inget annat än att hjälpa personer för om han bli polis så kommer han göra allt för att han ska bli de för han har gått polis högskolan io 4 år uppe i umeå och han har verkligen många erfarenhet inom detta yrke och de kommer han alltid att ha för han vill göra staden till en bättre miljö och de kommer han och se till

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en högt rp inne på servern och sen att folk ska ha de roligt inne på servern för jag vill att alla ska trivas här inne och sen så kommer jag få in mer spelare in till server för om de är mer spelare destu roligare kommer de bli och då tänkte jag men då kan jag hjälpa servern för att få in mer spelare och sen att rp ska bättre och de kommer jag se till för jag vill att alla ska tänka med suntfönuft och de är att man ska ha logiskt tänkande som att de skulle vara i verkliga livet för annars kommer de inte bli bra för rp och de kommer jag se till att alla tänker på den regeln

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Spela som om det är på riktigt

Hur hittade du Unive? för jag spela på denna server en gång i tiden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka