Accepterad Tobias1345678 | Medlem ansökning [classic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tobias1345678

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199188795874/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias wiberg

Vad är ditt discord namn? Tobias18år#0461

Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2003

Berätta om din karaktär. han heter björn larsson och han är född 1999-08-08 och han tänkte flytta in i denna stad med sin fru och sina 2 barn för han älskar verkligen dom jätte mycket men när han gick i skolan så va dom inte snäll med björn för alla va dum med han och de men sen en dag så kom de en grabb till björn och slog ner han och fråga han vad han håller på med och björn sa jag vet it och sen gick han hem till sin mamma och pappa och sa att han blev slagen i skolan då vart dom inte glad på skolan så björn fick byta skola till en annan men en dag när han börja i gymnasiet så kom en tjej till han och fråga chans på björn och han sa ja sen vart dom ihop sen en dag i björns liv så hände något hemskt då fick han ett samtal att hans fru hade gått bort då grät björn väldigt mycket och han ville ta livet också men sen kom en annan tjej fram till han och fråga chans på han och han sa ja sen gifte dom sig sen va dom lyckliga i hela livet med varandra men en dag så såg björn att han inte hade pengar för att bo i en lägenhet så han hitta denna stad och han tänkte men då kan han flytta in i denna stad och bo här och bli polis för han gillar verkligen att bo där de är mycket folk lixom

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för man kan göra så väldigt många saker när man är WL och om man inte är WL så kan man inte göra så mycket så då tänker jag men då kan man lika väl att ansöka om WL och får se om man blir godkänn men de tror jag för jag har varit WL på denna server förut och då tänkte jag men då kan jag bli de igen för jag vill bli polis och bygga upp denna stad och de och sen så kan man skaffa sig vilket jobb man vill och de sen om man inte är WL så kan man inte få ett jobb lixom och då tänkte jag för mig själv om jag vill bli polis då kan jag ansöka för att bli polis lixom

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan göra väldigt mycke för denna server för jag kommer ge allt för denna server och att dom andra ska få kul och de kommer jag se till

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag vet inte men de kan jag förklarar mer i den muntliga om jag går vidare men de tror jag

Hur hittade du Unive? för jag spela på denna server en gång i tiden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka