Nekad Tobias1345678 | Medlem ansökning (ABBA) [Boogy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tobias1345678

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199188795874/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias wiberg

Vad är ditt discord namn? Tobias19år#0461

Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2003

Berätta om din karaktär. han heter Pontus Eriksson och han är22 år gammal han bor med sin familj för han har inte flyttat hemifrån än men han ska göra de för han håller på att kolla på en lägenhet men Pontus har haft en svår uppväxt för han vart slagen av sin pappa när han va mindre sen ville han ge tillbaka men han våga inte sen när han gick till skolan en dag så vart han misshandlad och rånad för han våga inte gå till skolan nå mer efter den dan och sen har han varit snäll med alla men alla vill bara vara dum med han och en dag så kom han hem så då hitta han sin mamma död i sängen och då grät Pontus väldigt mycke och sen ringde han polisen sen kom polisen hem till han och fråga vad som har hänt och sånt men Pontus vågade inte prata med idag så kan han prata med vem som helst för han gillar att jobba för han tänkte när han blir medborgare här i staden så ska han ansöka till polisen för han gillar verkligen polisen i denna stad för han har bott här förut och sen har han åkt runt i Sverige och sånt men han vill verkligen bli polis för de är de enda han vill för han vill hjälpa samhället till en tryggare miljö för han gillar inte att bråka med nån för han vill bara vara snäll med alla han träffar och pratar med

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag vill ansöka till polisen och då måste man ha wl för att kunna ansöka för om man inte är de så kan man inte ansöka om de och då tänkte jag men då kan man lika väl at ansöka får se om man blir godkänn för jag vill verkligen bli polis på denna server för de har alltid varit min dröm för jag har varit polis förut på denna server men då vart jag kickad av en moddare och sen hade jag inte kvar jobbet och då lämna jag denna server men de kommer inte hända igen för jag kommer alltid att spela på denna server och sen vill jag bli staff på denna server för jag vill hjälpa denna server till en tryggare miljö och sen så vill jag få bort alla som inte kan bete sig och då kommer hela server bli en tryggare punkt

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan göra väldigt mycke för denna server för jag kommer ge allt för denna server och att dom andra ska få kul och de kommer jag se till

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag vet inte men de kan jag förklarar mer i den muntliga om jag går vidare men de tror jag

Hur hittade du Unive? för jag spela på denna server en gång i tiden

Hur tar du intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Tillbaka