Nekad Tobias1345678 | Chef-jobb ansökan [Pontuz08]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tobias1345678

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Domstålen

Vad heter du IRL? Tobias Wiberg

Vad heter du på discord? Tobias19år#0461

Hur gammal är du? 19 år gammal

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på denna server ett tag men jag vart medlem idag eller de har varit upp och ner men jag kommer göra allt för att jag ska stanna kvar på denna server för jag vill verkligen inte hoppa ur denna server för jag kommer spela så mycke jag bara kan och sen kommer jag göra allt för denna server

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer sköta mig snyggt för jag kommer bestämma dommarna på dom som ska sättas i fängelses och allt sånt sen så kommer jag va verkligen hård av mig själv men sen så kommer jag göra rp nivån till 100% för jag kommer höja allas rp för de har jag gjort förut och de kommer jag göra på denna servern också men sen så kommer jag va väldigt aktiv hela denna vecka och allt

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har verkligen stora erfarenheter inom detta jobb för jag har jobbat som domstol på en annan server men jag kom inte ihåg vad de va för server för de va ganska länge sen men iallafall så har jag stora erfarenheter inom domstolen och mer kommer de ju bli

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne varje helg och alla lovdagar för veckorna så går jag i plugget och de är väldigt mycke och göra där så jag hinner inte rpa då och sen kommer jag vara aktiv så mycke jag bara kan för jag vill verkligen bli chef över domstolen för de är min dröm för jag kommer alltid att jobba där för jag kommer inte jobba någon annanstans men jag kommer göra så gott de går att jag ska vara inne på servern

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja de skulle jag göra men jag kommer göra allt för att jag ska bli chef där och sen så vill jag inget annat att bli chef för jag gillar verkligen detta yrke för jag har jobbat som domstol på en annan server och jag har erfarenheter inom de och sen är jag verkligen mogen för detta jobb och sen så kommer jag stanna kvar på denna server om jag blir nekad eller inte så kommer jag göra så gott de går

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej de gör jag inte för jag spelar bara på denna server

Har du läst våra Regler? ja de har jag gjort

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka