Nekad Tobias123 | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KarlssonSwe

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? jonte.9

Vad är ditt födelsedatum? 2 Mars 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Abdi Somi som ursprunglingen är ifrån Syd Afrika med en väldigt fattig uppväxt han levde ofta i ett tält och fick flytta ungefär varanan månad pågrund av fattigdomen efter en stund slutade kriget i hans hemland och han pappa Mustafa Somi och mamma Sussanee Somi fick båda jobb i Sverige då tog dom buss från afrika till staden Rinkeby i Sverige dom kom dit år 2004 då Abdi var 3 år gammal han och hans 2 bröder började i en skola som hetter Linkon skolan Abdi ville alltid när han var liten bli Brandman han hade drömt om det efter några år i skolan skulle Abdi börja högstadiet det var då Abdis liv förändrades helt... Han kom hem en tisdag klockan 15.14 och fick reda att hans pappa hade diagnotiserats med Cancer Abdis pappa som
an älskade mest av allt på jorden han familj sörjde i dagar efter det gick Abdi tillbaka till skolan men då kom ett gäng av skolans tuffaste killar fram till han och sa att dem vet att hans familj är fattig och hur han kunde hjälpa dom. Abdi då förståde inte vad dom menade men han ville hjälpa sin mamma och sin små syskon så han va på. De sa han skulle leverera Droger till en kille som heter Axel Abdi tackade nej och sprang fort därifrån sen dess har Abdi och hans familj vart fattiga

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roliga och utvecklade scenarion. Jag kommer ej begå regelbrott på servern för är en väldigt mogen rpare och tar rp på hög nivå. Jag hade tänkt bli polis för att jag tycker det är väldigt roligt att rpa som det. Visst det är roligt att vara kriminell också men jag tycker att det roligaste inom rpat enligt mig är att vara polis,

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska spela för sin egen vinst utan att det ska vara roligt för båda parterna i scenariot. T.ex om man är kriminell och ska göra rån och gör det när det är få poliser inne och tar dom bästa importbilarna som toppar bra mycket bättre en polisernas och dom opaste vapnen bara för att vinna scenariot det blir liksom inte kul för poliserna då.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja Rdm=random death match att man dödar någon utan anl. Vdm=att man använder sitt fordon som ett vapen. FeARP= tex att man ska värna om sitt liv och inte hetsa om ngn riktar. POWERGAMING= Att göra övernatuliga saker t.ex om man crashar i en vägg och inte rpar på sina sakdor och bara kör som inget har hänt-

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har varit medlem här och på massor av andra servar så jag har mycket erfarenhet inom rp och tycker det är väldigt kul.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja. Jag är en väldigt aktiv och seriös spelare. Fivem är mitt main game och jag bidrar med hög rp nivå och utveklande scenarion och är inte en lallare som bara är på servern för att lalla runt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka