Nekad Tobias123 | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KarlssonSwe

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? jonte.9

Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. MIn karaktär heter Alex somar har är 21 år gammal. Alex bor i ett hus vid norrboten med sin mamma Sussanne och Pappa Peter samt sina två småsyskon Robin och Johan som är tvillingar. Hans bakgrund är väldigt glad han gillar vara med vänner på fritiden, laga mat, gå på kvällspromenader. Han gillar också att åka skidor på den mesta delen av hans fritid eftersom det blir väldigt kallt tidigt i Norrbotten där han bor. Alexanders dröm har alltid varit att bli proffisionel skidåkare och vinna SM guld. Han kämpade för denna dröm hela tiden när han vaknade det första han alltid tänkte på va skidor skidor och skidor. Han slänger på sig kläder borstar tänderna och tar en macka och beger sig mot backen och kommer inte hem förrens middag. I skolan har Alex ofta haft det bra med vänner och sånt har han liksom inte ensam men har vänner ändå. Hans favorit mat är pizza kebbab som dom brukar äta på helger from doms lokala pizzeria där även hans väns pappa jobbat så dom brukar ofta få gratis drickor och pomfrit när dom går tillsamans hem från skolan. Han tycker det är väldigt roligt med fotboll också som liten spelade han mycket fotboll med lagh och ensklid på fritiden nu spelar han också fotboll men inte lika seriöst som förut nu är det mest en fritidsaktivitet förut ville han bli bäst i världen. polisen tycker Alex också är intressan han älskar dom för dom jobbar mot brottslingar Peter Alexs pappa är också en polis ibland på praktik brukar Alex följa med honom och kolla hur det är där när dom löser olika brott i labbet och i brottsplatsen. Ibland får inte Alex följa med om det kan vara farliga sitatiner där han eller någon i sin omgiving kan skada sig då stannar han i fika rummet och spelat tv spel istället för att följa med dom på farliga uppdrag men det tykcer Alex är bra att pappa bryr sig om honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra med nästan allt utvecklade scenarion och roliga och minnesvärda upplevelser. Kommer bidra med hög rp nivå och inget trams eller lall. Vill kanske bli polis för jag tycker det är det roligaste inom mitt rollspel så hoppas det kommer bli något har bra erfarenhet inom poliskåren så det ska jag nog ansöka till

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska spela och rpa för att vinna utan att spela för motpartens vinst. Det betyder att man ska spela för motpartens vinst t.ex om det är ett bankrån. Så är man kanske 8 kriminella och bara 3 pooliser inne med dom rånar banken och tar dom snabbaste bilarna och vapnerna bara för att vinna scenariot det blir liksom inte roligt för poliserna i det man ska göra så det är kul för båda partena

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja Rdm=random death match att man dödar någon utan anl. Vdm=att man använder sitt fordon som ett vapen. FeARP= tex att man ska värna om sitt liv och inte hetsa om ngn riktar. POWERGAMING= Att göra övernatuliga saker t.ex om man crashar i en vägg och inte rpar på sina sakdor och bara kör som inget har hänt-

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har varit medlem här och på massor av andra servar så jag har mycket erfarenhet inom rp och tycker det är väldigt kul.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja. Jag är en väldigt aktiv och seriös spelare. Fivem är mitt main game och jag bidrar med hög rp nivå och utveklande scenarion och är inte en lallare som bara är på servern för att lalla runt

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit sin intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka