Accepterad Tobias123 | Medlem ansökning (ak1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KarlssonSwe

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? jonte.9

Vad är ditt födelsedatum? 2 Mars 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jonathan Petterssson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär heter jonathan petterson som är urspurnligen från sverige och bor i en storstad i södermaland som kallas luleå.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga och utvecklande scenarion. kommer ocksså börja streama på servern eftersom gjort det innan och jag tycktre det var väldigt roligt. Så ja det är nog de är väldigt mogen och gillar att rpa och seriöst och hålla god nivå inom mitt rpande gillar inte att folk lallar så kommer tycka det är roligt sser fram emot detta.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för sin egen vinst utan motpartens vinst också genom att göra det roligt för dom också eftersom om alla spelar för sin egen vinning blir det bara tråkig rp. t.ex i ett bankrån att man inte ska använda för op addon bilar och vapen så poliserna också ska få en chanss då blir det roligt scenario för båda parterna.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Inte vad jag kommer på nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM random death match att döda någon utan anlreding. powergaming att göra övernaturliga saker t.ex inte rpa på sina skador. sunt förnuft tänka logsikt och 2 gånger innan man gör något i rpet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inte mer än att är en aktiv och seriös rpare. spelar fivem rätt så mycket gillar om de och tycker det e kul

Skriv här i chatten istället

Du har 24 h på dig att komplettera din ansökan innan den automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

min karaktär heter jonathan petterson som är urspurnligen från sverige och bor i en storstad i södermaland som kallas luleå. han är en kille som inte tycker om folk som behandlar andra personer orättvist eller utan respekt. Hans familj består av hans pappa Ali hans mamma Susanne och hans syster Minna. Som liten hade jonte det ganska enkelt uppväxt hade levde inte i fattigdom eller något liknande han har alltid haft bra betyg vart bra i skolan och haft det enkelt att skaffa vänner. Han har alltid varit intreserad av bilar motorcyklar och speciellt lastbilar helt enkelt allting med en motor. Som liten var hans dröm att alltid få ett eget företag och reparera och bygga olika delar till belar och andra fordon. Hans framtids planer är att kunna retarera sina föräldrar och tjäna stora pengar. Just nu lever jonte i Umeå vilket är en stad som det är väldigt mycket invandrar bakgrund i vilket han tycker om. Han bor där med sin fru Johanna och sin hund jack som är en pitbull. Nu jobbar han som hemmagrabb för dom kommer få ett barn tillsamans. Han tycker det ska bli roligt efterssom han kommer alltid ihåg som liten att hans föräldrar inte var där för honom när han behövde dom som mest och han ser verkligen fram emot detta. Det kommer bli en stor fest när dom får sitt barn och alla kommer fira och vara glada. Han har bestämt sig att ta sig bort från dåliga kretstar som han hållde på med lite. Det var inget stort men han och hans vänner har gjort en del missstag i sitt liv som att börja med droger och råna folk. Men nu när han träffade hans fru blev hans liv 10x bättre eftersom han hittade sig självi det där dåliga livet han vill hest att hans barn ska bli brandman eller något såndär jobb som man hjälper till i staden och inte göra något dåligt han ska se till så allting går bra i hans familj och att dom är beskyddade under all tid dom är med honom. Han tycker det är viktigt att barnen sska vara trygga med sin föräldrar och känna att dom kan lita på dom för han vet hur det va när hans pappa hade för mycket arbete och inga kunda spendera så mycket tid med hans som barn men nu kommeer han göra allt i sin makt för att hans barn ska få en bra uppväct och framgång i livet. han kommer beskydda hela sin familj med sitt liv. med det sagt har jag förklarat jontes bakgrund hans familj och hanss frmatids planer

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka