Ej Antagen Tobias123 | Chef-jobb ansökan [Sjukvården] [EminSWE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KarlssonSwe

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
3
Vilken chefs-position ansöker du till? Sjukvården

Vad heter du i verkligheten? Tobias

Vad är ditt användarnamn på discord? akkeg1

Ange ditt födelsedatum: 10 Mars 2006

När fick du medlemskap på Unive? februari 2022

Hur rollspelar du på servern? (DID NOT ANSWER QUESTION)

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef jag har varit med i flera olika rp serverar och haft roller där jag behövt ta ansvar och leda andra till exempel som chef inom olika jobb eller som ledare för grupper jag har lärt mig att ta snabba beslut samarbeta med andra och hålla en bra struktur jag tycker om att hjälpa andra och har ofta visat nya spelare hur saker fungerar vilket har lärt mig att vara tydlig tålmodig och lugn jag tror att mina erfarenheter gör att jag kan ta rollen som sjukvårdschef på ett bra sätt och se till att allt fungerar som det ska både för personalen och patienterna

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? mina framtida planer med detta jobbet är att bygga upp en stark och trygg sjukvård där alla vet vad dom ska göra och känner sig trygga i sina roller jag vill skapa bra rutiner för hur vi jobbar både vid larm och inne på sjukhuset jag vill också hjälpa nya medarbetare att komma in i jobbet så att vi blir ett bra team mitt mål är att sjukvården ska vara en viktig och aktiv del av staden där vi alltid finns där när folk behöver hjälp

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? ja jag kommer ha den tiden som krävs för att vara chef jag är aktiv nästan varje dag och gillar att vara inne på servern jag tycker det är kul att ha ansvar och hjälpa till så jag kommer lägga ner den tid som behövs för att sjukvården ska funka bra jag kommer finnas tillgänglig för personalen när det behövs och se till att saker rullar på även om det är mycket att göra

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Tyvärr så har vi valt att gå vidare med en annan ansökan.

Tack för att du ansökte till chef och du är mer än välkommen att ansöka igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka