Nekad Tobias123 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KarlssonSwe

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199384169495/

Ditt Hex-ID: 110000154df0c17

Vad är din discord tagg? karlsson.swe

Vem var det som bannade dig? Kevin cow

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-04-23 205315.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom jag hade brist på social rp när jag inte la första skottet och försökte fly jag tycker om ni bannar och drar roller för detta är det lite konsigt för poliserna gjorde mycket fel i scenariot som att kalla oss horbarn efter dom dödat oss och dom hade inte heller social roleplay utan bara sköt och vid groove när vi försökte ha ett vanligt trafikstopp och bara prata med dom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ag och min vän var i grove och han hoppade in i min bil sen kom polisen direkt och började skjuta på våran bil vi kör då därifrån eftersom vi vill inte bli dödade eller döda polisen utan riktigt bra anledning vi ville bara fly från platsen utan att någon skulle behöva dö sen följer dom efter oss hela vägen till vinewood min vän blir nerskjuten och jag kör en bit till och försöker hitta ett säkrare ställe jag stannar sedan och hoppar ut ur bilen och skjuter mot poliserna jag försökte inte döda någon utan jag siktade på benen så att dom skulle ramla och vi kanske kunde fly utan att någon dog efter en kort stund blir jag själv skjuten och dör och jag får vård senare hoppar support på mig och ger mig ett ban man ser tydligt i klippet från händelsen att polisen powergamar eftersom han hoppar ut ur sin bil direkt efter att den har voltat och landat upp och ner han rollspelar inte sina skador alls dessutom ser man i klippet att polisen hoppar ut innan mig och börjar rikta sitt vapen mot mig innan jag ens hunnit hoppa ut ur min bil detta visar tydligt att poliserna inte följde reglerna och att dom bröt mot rimligt rollspel därför tycker jag att bannen jag fick inte är rättvis eftersom det var poliserna som gjorde fel från början och jag försökte bara skydda mig och min vän

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel men tyckte det var lite hårt med ban förrstår indargna roller för test medlem men vill bli unbannad jag vill verkligen få ny chans och rpa igen och tyckeer jag förtjnar det eftersom jag vart bannad ett tag och lä

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. för pwg men lärt mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tänkt mer på mina konsekvenser av mina hadnligar och inte gjort så som jag gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja kommer sköta allt snyggt och utan problerm

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det

snälla kevin det är inte lång tid kvar på min ban och jag vill verkligeen få en ny chans snälla nu när det är valborg vill jag bara spela med minna vänner igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka