Accepterad Tobias1222 | Ban överklagan [Flinhc]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tobias1222

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198039182720/

Ditt Hex-ID: 110000104b42d80

Vad är din discord tagg? HardToBelieve#6969

Vem var det som bannade dig? Flinhc#0839

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: faakwy Anledning: powergaming, kan gå direkt efter stor krock Går ut om: 1 dagar 23 timmar 49 minuter Placerad av: Flinhc ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vi körde på en motorväg tappade kontrollen och krockade. Efter krocken så skrev jag /me yr, /me letar efter skador. Det dem banna mig för var för att efter jag hade skrivit allt det där så gick jag ur bilen och skulle kolla till min kompis som också var med i kraschen. Detta tog tror jag staffen tog som att jag hade rp'at färdigt på krocken. Jag förstår fullständigt varför dem banna mig, för att det såg helt fel ut. Jag har tagit lärdom från denna ban. 1. Jag ska alltid göra mitt bästa för att rpa på högsta möjliga nivå. 2. I den farten skulle jag ha svimmat/medvetslös. Hoppas ni förstår detta och kan ta hänsyn till att detta kan vara ett missförstånd.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde från mitt kontor (jobbar på Qpark) på väg mot piren när jag plötsligt tappade kontrollen, Detta gjorde så att jag krockade i vägs kanten och började snurra. När bilen slutade snurra så skrev jag /me yr och /me Letar efter skador. sedan klev jag kryppandes ut ur bilen för att kolla till min kompis som också var med om krocken. Detta var nog det dem banna mig för.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nja, han gjorde ju rätt och var snabb med det han gör, men det var ett missförstånd. Jag rp'a ju skadad genm att först va skit yr för vi snurrade (själva krocken var ju inte stå hård). Men jag fattar varför han banna mig och kan erkänna att jag kunde ha rp'at bättre. Så det var till viss del mitt fel men jag ångrar mig stort och har tagit lärdom av bannen. Och ska göra allt jag kan för att det inte ska hända igen. Hoppas ni förstår!

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min första och andra kommer jag faktiskt inte ihåg, det var för iallafall ett års sedan. men min tredje ban var för att jag körde för snabbt på vägarna. När jag försökte joina stod det faktiskt exakt "Qpark kör som galningar". Sedan blev den förlängd till 3 dagar. (från 1 timme)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Direkt efter krocken hade jag kunnat göra /sme av svimmad eller /sme Medvetslös. Sedan efter ett tag hade jag kunnat skriva typ /me vaknar till och inte fatta vad som hade hänt. en annan grej jag hade kunnat göra var att stanna kvar i bilen och typ skrivit /sme ont i nacken eller andra kropps delar för att visa hur skadad jag var. Och sedan skickat iväg en signal till ambulans. Det var mycket jag hade kunnat göra för att denna ban inte skulle ske, men det har jag tagit lärdom från min ban nu. att alltid rpa på den högsta nivån jag kan. Denna ban har nog varit min mest lärdoms rika ban med tanke på att jag vet vad jag gjorde fel och kan förbättra mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag ska alltid rp'a det bästa jag kan och hur snabbt vi kör (Om vi inte kör typ i 10 km/h) Så ska man rp'a att man är skadad och aldrig ta det för givet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka