Nekad Tobias0452 | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tobias0452

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199154273260/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias Somi

Vad är ditt discord namn? TOBBE SOMI#9952

Vad är ditt födelsedatum? 19 April 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född 1998 Han är rolig och får lätt vänner på grund av hans personlighet.
Han har aldrig gillat polisen dock han hatar dem.
Min karaktär gillar att köpa billiga bilar för att senare sälja dem.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med den alra högsta RP med
Jag kommer som alltid ta de väldigt seriöst med RP
Jag skall inte bryta mot någon regel som finns i servern
Jag fattar att detta är en självklarhet med er server men jag skall ta de på en annan nivå.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag är seriös och hatar lallare ändå om jag själv vart de nån gång. Sen skulle jag nån gång vilja bli kriminel eftersom att de passar min karaktär Han kan vara väldigt aggresiv och hata de som står emot han.

Hur hittade du Unive? Jag ville köra en seriös server där de inte fanns någon tolerans jag frågade mina kompisar vilken Svensk server jag skulle köra så rekommendera de denna server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Kanske när jag spelar skulle jag på något sätt utveckla min omgivning som jätte många personer har för mig.
Utveckla servern på ett litet sätt som kanske kan hjälpa massa personer

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ingen annan server de har alltid vart Unive roleplay och jag tycker verkligen om den och kommer nog inte byta server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka