- Meddelanden
- 35
- Reaction score
- 1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199154273260/home
Ditt Hex-ID: 1100001472b1bec
Vad är din discord tagg? TOBBE SOMI#9952
Vem var det som bannade dig? Sniffax
Hur lång tid var din ban? 30 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Sv abuse samt /spawnmenu ~Sniffax. Återstår: 29 dagar 17 timmar 2 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag lämna och reva mig själv men jag har mina anledningar och kommer berätta varför och exakt varför jag gjorde som jag gjorde
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i en skottlosning och mina texturer hade inte laddats in och ramlade från tak och reva mig själv eftersom jag inte se var taken gick allt var osynligt för mig eftersom inget hade laddats i.Så jag skulle dra en spawnmenu fast jag ville ej göra de i mitten av allt så jag sprang så långt ut som möjligt och drog spawnmenu där istället och fick en bann 30 dagar med indragen servervakt jag är ej här för att överklaga min servervakt eftersom jag inte bry mig så mycket om den ville bara att ni skulle kunna see detta från ett annat perspektiv och kanske kan ge mig en till chans för RPandet på unive.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var ingen felaktig bann beslutet har tagits och jag ber om en annan chans för jag vet själv att jag kan RPa men dessa misstag händer då och då och vi är människor och alla gör misstag detta kommer ej ske igen och kommer annars dra en relogg på plats samt skriva i lokal chatt om detta händer igen.
Hur många tidigare avstängningar har du? 8
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har som sagt alltid tagit lärdom av mina banns och kommer fortsätta göra de men jag minns dock inget av mina andra banns för jag var rätt ny på servern och inte visste vad man skulle göra men jag tar hänsyn till de jag gör förutom
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skriva i lokal chatt innan jag lämna och innan jag reva skulle jag kunna ge en anledning i lokal chatt och skulle egentligen dra spawnmenu på plats
Har du lärt dig någonting efter din ban? japp
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 1100001472b1bec
Vad är din discord tagg? TOBBE SOMI#9952
Vem var det som bannade dig? Sniffax
Hur lång tid var din ban? 30 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Sv abuse samt /spawnmenu ~Sniffax. Återstår: 29 dagar 17 timmar 2 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag lämna och reva mig själv men jag har mina anledningar och kommer berätta varför och exakt varför jag gjorde som jag gjorde
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i en skottlosning och mina texturer hade inte laddats in och ramlade från tak och reva mig själv eftersom jag inte se var taken gick allt var osynligt för mig eftersom inget hade laddats i.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var ingen felaktig bann beslutet har tagits och jag ber om en annan chans för jag vet själv att jag kan RPa men dessa misstag händer då och då och vi är människor och alla gör misstag detta kommer ej ske igen och kommer annars dra en relogg på plats samt skriva i lokal chatt om detta händer igen.
Hur många tidigare avstängningar har du? 8
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har som sagt alltid tagit lärdom av mina banns och kommer fortsätta göra de men jag minns dock inget av mina andra banns för jag var rätt ny på servern och inte visste vad man skulle göra men jag tar hänsyn till de jag gör förutom
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skriva i lokal chatt innan jag lämna och innan jag reva skulle jag kunna ge en anledning i lokal chatt och skulle egentligen dra spawnmenu på plats
Har du lärt dig någonting efter din ban? japp
Har du läst våra regler? Ja