Accepterad Tobias0452 | Ban överklagan [Daniel-_-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tobias0452

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199154273260/home

Ditt Hex-ID: 11000010b55632b

Vad är din discord tagg? TOBBE SOMI#9952

Vem var det som bannade dig? PUH

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Halv ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var vid piren och försökte sälja min bil som jag blivit lurad på så kom samma kille som lura mig fram till mig och sa åt han att inte köpa den Att den helt enkelt var skit så blev jag lite arg och sa massa saker och så gjorde jag misstaget av att säga Klipp dig och då antar jag väl att de menar att jag hade klipp på när han lura mig fast jag tänkte säga något liknade klippa dig / Jag ska skjuta döda honom fast de kom ut lite fel och kunde inte göra så mycket mer efter det efterom jag blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt jag var vid piren och försökte sälja bilen sen så kom killen jag blev lite arg eftersom han ville förstöra ännu mer för mig då börja jag prata och råka då säga klipp dig eller nåt liknade och de togs upp på fel sätt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var inte en felaktig bann jag förstår 100 procent varför de banna mig och jag ville bara att ni skulle kunna se sitationen från étt annat perspektiv sånna misstag händer då och då men just då var jag väldigt sur och les på killen så jag tänkte inte så mycket på det och då kanske du tänkar att jag spelar för makt och pengar kunde inte bry mig någoting mindre om dessa 5 miljoner eller de pengar jag har förlorat de är en rp server och man ska RPA och inget mer eller mindre.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Självklart har jag tagit lärdom på alla banns och jag är glad över det eftersom jag vet mer nu än vad jag kunde för 2 månader sen nu kan jag faktiskt tänka efter innan jag gör nåt.
Men för de mesta kunde de kanske vara för lall eller suntförnuft men de händer sällan nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte blivit arg men om jag tänker tillbaka till nu jag bryr mig faktikt inte alls så mycket om dom sakerna längre de är bara saker små saker, saker man ej ska lägga enegi på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Sjävklart har jag det jag ska ta åt alla banns men denna kan förstås på olika sätt och kan missförstås men jag förstår 100 procent varför killen bannade mig.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka