Nekad Tobias0452 | Ban överklagan [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tobias0452

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199154273260/home

Ditt Hex-ID: 1100001472b1bec

Vad är din discord tagg? TOBBE SOMI#9952

Vem var det som bannade dig? ~^4Anders.

Hur lång tid var din ban? 5 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De kan ha blivit irriterande på mig just för att jag jag inte ville ha något att göra med dom men i själva fallet så var de inte mitt fel men jag förstår dom ändå.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare skulle gå och köpa en motorcykel till honom. Vi var vid Marja-lisa skulle parkera och rätta till den lite men så kommer denna kille och kör in i min bil jag frågade honom att baka bilen en bit så jag kan få komma ut. Säger han bara att du kroka i min bil akta dig. Jag hade låst min bil och var påväg in och frågade honom igen baka bilen han svara inte på mig. Så jag öppnar bilen startar den för att parkera en bit bort eftersom han ville ju bara förstöra och störa egentligen. Så kommer han full fart i min bil igen Så jag och min polare tar bilen och drar till mekonomen för att lösa all skador på bilen och så träffas jag med en suntfornuft ban jag hade inte krockat i någon men jag förstår att man kan bli arg men inte i en rp server du är där för att RPA inte krocka i andras bilar för att du har tråkigt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var en felaktig ban för att i detta fall var de inte mitt fel men jag förstår att man kan bli arg över sånt men i denna lite konstiga missförståndet var de en felaktig ban eftersom att jag hade inte gjort nått jag var neutral i hela denna händelsen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått många bans som jag själv nu tycker är bra för att jag förstår principen med servern att servern är seriös de finns inget lall ska finnas överhuvudtaget och de är de jag gillar men denna server.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? De fanns inte mycket jag kunde göra jag var bara på fel plats i fel tillfälle .

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej denna bannen har jag inte lärt mig nått
Men om jag ser dessa personer ska jag ta mig därifrån istället för att vara där.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka