Nekad Tobias0452 | Ban överklagan [Albin04]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tobias0452

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199154273260/home

Ditt Hex-ID: 1100001472b1bec

Vad är din discord tagg? ÄterSharmwa#7223

Vem var det som bannade dig? albi

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Vdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det såg ut som att jag vdmade när det var dsync man kan skilja på dsync. När de dsyncar så flyger killen utan att bilen körde på han men som sagt staffen som bannade mig var polis och han var bakom mig och han jagade mig så för han såg det ut som dsync men för mig så körde jag inte på någon sen så när jag kör där ifrån ser det ut som att jag vdmade och körde iväg men som sagt staffen kunde varken se om det var dsync eller vdm vilket är ibland svårt att skilja på men som sagt inget fel staffen gjorde det såg ut som vdm vilket jag var i tjock för jag vdmade inte men som sagt det såg ut som vdm från en annan vinkel vilket var polisbilen bakom mig och jag antar att den staffen var polis så då såg det ut som vdm för han.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick Till torget garage sen tog jag ut en bil och körde iväg i sirka 60-80kmh sen när jag var vid sjukhuset var det en voi jag bromsade och sen så fortsätt voien köra iväg så jag kör ifrån samt att jag är medveten om att polisen är efter mig när polisen lägger surener då börjar jag köra vilket såg fel det såg ut som att jag körde på killen och sedan körde därifrån det såg självklart ut som vdm för att staffen var i en polis bil bakom mig och i den vinklen är det svårt att skilja dsync vilket han eller hon inte gjorde fel att banna mig men dsync händer rätt ofta och den kan se fel ut men då förstörts bilen inte. Men som sagt det såg bara fel ut och såg ut som att jag vdmade något vilket jag överhuvudettaget inte gjorde och skulle göra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja enligt mig var det felaktigt eftersom att jag bromsade framför killen för han ståg mitt på vägen men för mig så trilla han inte han trillade för polisen bakom mig vilket jag kan förstå vid doms vinkel det såg ut för dom att jag vdmade och sedan körde iväg men som sagt dsync är ett stort problem som vissa kan skilja på men alla kan inte som sagt jag gjorde inget fel det enda var att polisens vinkel var fel och då såg ut som att jag vdmade vilket jag överhuvudtaget inte gjorde men som sagt om det var vdm så hade killen inte fortsätt köra iväg han hade varit skadad på marken vilket han inte var jag körde och bromsa sedan körde han iväg men för polisen såg det ut som vdm självklart från den vinklen ser det ut som vdm men som sagt staffen gjorde inte något fel med att banna mig för vdm självklart såg det ut som vdm det är ibland svårt att se om det var dsync väldigt många skyller på dsync vilket jag inte gör här för att han körde iväg utan några problem och sedan körde jag iväg men som sagt inget jag kan göra det såg kanske ut som vdm för polisen där bakom vilket är svårt att skilja från doms sida men jag är inte arg eller något men det är svårt att skilja dsync även jag kan inte se om det var dsync men som sagt hänt är hänt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Man har spelat sen april och då har man blivit bannad för allt möjligt som suntförnuft till powergaming lite lätta grejer att bryta mot.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att stanna där på plats så det inte ser ut som vdm och skriva i ooc det var dsync.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att skriva i ooc DSYNC

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka