Accepterad Tobias0452 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tobias0452

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199154273260/home

Ditt Hex-ID: 1100001472b1bec

Vad är din discord tagg? Förra discord blev hackat och behövde då ta bort den men jag kom ihåg att de var något i stilen med pangpang

Vem var det som bannade dig? Klacksko ban

Hur lång tid var din ban? Perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bannad skjuter med sniper på piren

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag skött sniper på piren och detta har fått mig att bli bannad detta var ju en straxx ett år sen har har ångrat det och försökt komma tillbaka nu ett tag och verkligen anpassa mig till communityn

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Detta var ett tagg sen nu men jag har vagt minne av anledningarna bakom detta men jag vet bara att nån var sur och de ena leder till de andra och så står vi där i piren och ska skjuta folk i piren detta var ju något jag har ångrat i näst intill ett år nu och förstår själv inte vad jag tänkte men har försökt komma tillbaka men har aldrig lyckats men jag försöker ännu en gång att förklara mig själv och helt enkelt försöka komma tillbaks och visa att jag fortfarande bryr mig. Jag har brutit kontakten med alla som var med och alla som jag hängde med på den tiden eftersom om jag nu ska komma tillbaka vill jag ej att något ska sänka min rp på det sättet igen jag vet bara att jag har skjutit i piren och vet ej om jag ens döda någon eller så men de är så de ligger till och de är tråkigt att jag valde göra detta. Philip jag vet att du läser gång på gång samma banöverklagerser ska inte sitta och upprepa mig själv att jag ångrat mig men jag sitter här och skriver detta eftersom jag bryr mig, de inte alltid någon från ett år tillbaka skriver en banöverklagan. Men nu sitter jag i denna sits och har gjort det ett tag nu men nu är de så som de är och jag hoppas att jag kan komma tillbaka de har gått nu ett år jag kan själv berätta att jag ej är samma grabb som lallar och hänger med fel folk. Jag har nu i alla fall fått något konsekvenstänk.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej detta var ej en felaktig ban, som sagt mina egna val ledde mig till denna sits och jag fattar inte att jag inte tänkte till mig jag hade väl inte bästa konskvenstänket på tiden och jag tror och hoppas på att jag kan få komma tillbaka till unive och verkligen visar vad jag går för och vad jag kan ge till servern.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De var ett tag sen jag spela på unive men de flesta banns var när jag var ny och de var i början på april i 2021 och då var de väl massa sunt förnuft och powergaming och jag har taget sånna banns till mig och lärt mig av dom på bästa möjliga sätt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ha lite mer konskvenstänk men jag var väldigt impulsiv och inte tänkte till mig hela tiden om vad som skulle kunna hända om jag gör dessa val och ett av dessa val har ledet till att jag sitter här och skriver för att komma tillbaka eftersom jag har skjutit på piren. Men om du känner att jag ej är något för unive eller inte kan ge mig en till chans så förstår jag. Du som ägare måste se till att göra exempel av folk eller visa att du är seriös över dessa saker och de är full förståligt och du väljer att neka mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut, jag själv fattar nu att man ej ska göra impulsiva val att tänka till en extra gång vad händer om jag gör detta vad händer om jag hänger med dessa grabbar, kommer dom att sänka min rp eller höja den. Allting handlar om vad som händer och framförallt sunt förnuft

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Eftersom detta är nu drygt 1 år sen väljer jag att besluta att ge dig en till chans, men jag hoppas du ska veta att gör du något sånt här igen då kommer det inte finnas några fler chanser.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka