Tobias0452 | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tobias0452

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias

Vad heter du på discord? TOBBE SOMI#9952

Ange ditt födelsedatum 19 April 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mellan 15:00 till 06:00

Berätta om dig själv Jag är en person med mycket fritid eftersom jag inte sommarjobbar då ägnar jag min tid till att att spela på Unive Jag är bra på de sociala och kan ta kritik för då utvecklas jag som person. Jag är också hjälpsam och gillar att hjälpa andra personer. Med deras problem eller frågor som de ställer till mig.
Jag sitter för de mesta hemma och spelar eller så är jag ute och kör moped eller något liknande jag vill helt enkelt

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle vilja hålla servern ren från lallare och folk som förstör eftersom de blir bara dålig rp och förstör folks upp upplevelse i unive. Jag är väldigt aktiv på discord så jag skulle ta så många ärenden som de bara går Jag klippar de mesta jag gör så de blir en korrekt bann. Så allt blir rätt som de ska. Jag kommer dock ge många varningar till nya fast för mycket är inte bra så jag sätter nån slags gräns på de så att de kan utvecklas och RPa på något bra. Jag kommer inte abusa detta eftersom de förstör bara om jag blir staff ska jag lova att använda de på korrekt sätt och inte använda de på fel sätt.
Jag ser också massa lallare som är ett stort problem i fivem sverige och kan kanske hjälpa till att utveckla servern. Jag kommer också vara väldigt aktiv på forumet och specca för att se till att allt ska vara som de ska så att alla kan ha en fortsatt bra upplevelse. Jag tolererar inte suntförnuft eftersom de blir bara dålig RP och tråkigt för alla.
Jag kommer dock ge andra chanser för nya personer till Unive för alla förtjänar en till chans.
Jag kommer inte ge några undantag till vänner eller nära rätt ska vara rätt!
Jag vill ge ordning och att detta kommer tas seriöst och att jag kommer lägga många timmar på att hjälpa de som behöver hjälp helt enkelt. Kommer också vara aktiv på fourmet och svara på massa banöverklagser och frågor som de ställer till staff teamet. Om detta uppfylls kommer jag ägna min tid åt Unive och endast Unive då jag älskar att spela här och vill vara med och utveckla
denna servern till de absolut bästa eftersom unive utvecklas och växer snabbt.
Jag vill vara med på något roligt samt kunna hjälpa massa och detta passar mig tycker jag själv.
Jag kan se problem från två perspektiv

Hur länge har du spelat på Unive? 2 till 3 månander har jag spelat på unive,

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Därför att servern är uppbyggt på ett jättebra sätt och de är tråkigt med lallare och andra som förstör därför vill jag göra skillnad på denna servern.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer jämt ha koll på /help och /report före RPn och se till att allt ska vara som de ska. Jag kommer ta ärenden före RPn eftersom jag tycker att de är viktigare jag kommer helt enkelt prioritera servern mer än något annat om jag får denna roll.
Jag kommer kicka lallare och folk som förstör helt enkelt jag kommer ge varningar för att de ska kunna utveckla sig själva. Och få den rätta upplevelsen. Av Unive och på sistonde har jag sätt korrupta poliser ambulanser detta gillar jag inte de är dålig rp och helt enkelt tråkigt bara. Jag kommer ta detta väldigt seriöst och kommer använda de på rätt sätt. Jag kommer inte banna direkt jag kommer alltid ta de med personen innan kanske skriva i chatten men om hen inte beter sig beroende på sitatuionen så kommer den altingen kickas eller bannas. Och om nån skulle vilja rappotera något skulle jag vilja se klipp eller nåt slags bevis så den person ska bete sig till nästa gång.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej jag har inga tidigare erfarenheter

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /spec (id) Speca personen utan att de syns.
/toggleid Ser personens id ovanpå
/revive (id) Ger liv till den döda personen
/togglename Samma som /toggleid fast med steam namn
/bring (id) Teleportras till dig
/freeze (id) Gör så personen ej kan röra sig
/setjob (id) Ger individen ett jobb
/givemoney (id) Ger antalet pengar man skriver in
/car Sedan namn
/dv Tar bort fordon.
/sqlban (id) När du banar någon som är offine och brytet mot reglerna
/goto (id) Teleportraras till personen
/tpm Du teleporterar ditt du sätter waypoint
/noclip du flyger speccar och flyger runt osynlig
/kick (id) Kickar personen
Dessa är inpluggade sen innan

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja absolut jag kan anpassa mig till systemet och lära mig snabbt om hur saker skall fungerar sen efter ett tag blir de en vanna och man tänker inte så mycket på det efter ett tag.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på andra serverar spelar endast på unive

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka