Accepterad Tobias0452 | Ansökan till Servervakt [W1ND3D]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tobias0452

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias

Ange ditt födelsedatum 19 April 2004

Vad heter du på discord? TOBBE SOMI#9952

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag brukar spela dagligen mellan 15-00 ungefär. Varje dag

Hur länge har du spelat på Unive? Om jag blir servervakt så skulle jag se till att alla spelare följer reglerna och rpar efter reglerna. Jag kommer vara väldigt aktiv som servervakt och ofta checka områden där det finns mycket spelare ex torget. Jag kommer som sagt att fokusera en hel del på spelarnas rp och se till att reglerna följs brytter någon mot något och jag ser den situationen så kommer jag att kicka eller banna personen, om personen brytter mot många regler samtidigt kommer jag att klippa det och vissa en staff som kan ge personen en längre ban.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag blir servervakt så skulle jag se till att alla spelare följer reglerna och rpar efter reglerna. Jag kommer vara väldigt aktiv som servervakt och ofta kolla områden där det finns mycket spelare ex torget piren och andra ställen där de är populärt att hänga. Jag kommer som sagt att fokusera en hel del på spelarnas rp och se till att reglerna följs brytter någon mot något och jag ser den situationen så kommer jag att kicka eller banna personen, om personen brytter mot många regler samtidigt kommer jag att klippa det och vissa en staff som kan ge personen en längre ban. Så att personen inte åter skaper denna händelse så blir de ett minskade lall och regel brytare.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt för att jag dagligen upplever lallare och folk som bara vdmar och rdmar jag som servervakt på unive vill ändra. dessa problem och se till att rp nivån höjs. Med servervakt rollen så kommer jag kunna hjälpa unive så att den blir bättre och att spelare som rpar seriöst slipper uppleva dessa lallare som kommer in på servern. Jag vill även bli servervakt på unive eftersom att unvie ligger på ungefär 300+ spelare dagligen vilket innebär mycket jobb för staffsen men jag som servervakt kommer se till att iallafall hjälpa till med vissa problem så att staffsen kan fokusera på andra viktigare grejer. Jag vill helt enkelt underlätta för staffsen så de kan fokusera på andra saker.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer att hålla väldigt mycket kol på folk och se till att de inte gör något regel brott. Jag kommer attt fokussera på att hålla kol på stora folksamlingar där det kan uppstå mycket regel brott. Som sagt tidigare jag kommer se till att staff får mindre arbete när det kommer till små saker som jag som servervakt kan lösa. Men jag kommer inte åka till dessa ställe medvetet om att de finns reglerbrytare de jag menar är att jag kommer fortfarande rpa som vanligt. Bara med att underlätta för staffsen vid de områden jag är vid.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt efter som jag har många erfarenheter inom rp och även när det kommer till servervakt jobb där jag är bra på kommandon ingame, jag kan även alla regler och vet hur jag ska reagera när någon gör fel. Jag kan ta emot kritik från folk om jag gör fel. Jag vill bli servervakt för att jag kommer fokusera en hel del på lallare i torget och piren eftersom de alltid händer något där och självklart ska jag rappora till staffs om individen har gjort något grovt.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill hålla servern ren från lallare och folk som gör servern dålig genom regel brott. Och kunna underlätta för staffs och låta dom fokusera på andra saker som är viktigare

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? servervaktens kommandon kan jag vilket är /svban id anledning /kick id anledning /revive id /dv /toggleid /togglename Sen kan jag även avancerade kommandon som inte är så viktiga för servervakt men vill bevisa att jag kan. /noclip (då flyger man runt och är onsynlig och då har man möjlighet att specca folk osv) /goto (id) då teleporteras man till dens id som t.ex någon reportat så ser man deras id och drar till den personen. /tpm (då tp´r man till sin marker man lagt ut på kartan) /freeze (du fryser man en person exakt i den positionen dom stog i innan man skrev freeza /sqlban [id] [anledning] [dgr] men ksk ej är den ordingen men det står ju när man skriver sqlban och det är iallafall så man bannar ej person /sqlbanoffline då bannar man en som är offline och om man vill hitta deras perm id så skriver man /sqlsearch sen dens steam namn t.ex så kmr perm [id] upp! /sqlunban [hexid] då unbannar man en som tidigare har blivit bannad men bara om dom gjort en ban-överklagelse

Är du whitelistad på serven? jepp de är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans De har jag varit fast de har jag alltid tagit lärdom av och tänker efter när jag gör något men ibland gör man misstag som kan resultera i att man blir bannad och de får man stå ut med helt enkelt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej endast unive

Tillbaka