Nekad Tobias0452 | Ansökan till Servervakt[Izzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tobias0452

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias

Ange ditt födelsedatum 19 April 2004

Vad heter du på discord? TOBBE SOMI#9952

Mellan vilka tider kan du oftast spela? De kan variera men nu på sommarlovet spelar jag kanske 10 till 12 timmar varje dag ibland har man andra saker att göra typ som familj eller personliga saker.

Hur länge har du spelat på Unive? Strax över månad

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag vill göra förändring i servern men självklart kommer jag RP som vanligt fast om jag ser nån som tex Powergamar kommer jag SV banna dom och kanske kontakta högre staffs för att kunna kanske banna dessa individer i en mycket längre period.
Och jag brukar ha klipp på de mesta jag gör.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För jag brukar se massa individer som Bryter mot alla slags regler Tex. RDM,VDM,POWERGAMING,SUNTFÖRNUFT osv Jag vill kunna föra bort dessa från servern och kunna kanske rädda vissa individers upplevelse i servern. Också kunna försöka utveckla servern i en liten skala men fortfarnade en utveckling. Och kunna höja dessa indvider RP nivå så att unive kan vara en fortsatt bra server.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror att jag skulle kunna bidra med utveckling på vissa Individers RP nivå genom att förklara och kanske fram över kommer dessa spelare ha en väldigt bra RP nivå eftersom de är de Unive letar efter. Och jag är väldigt aktiv av mig själv jag kommer självklart spela unive hela sommarlovet.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag är aktiv och spelar väldigt mycket eftersom jag är väldigt fri och är arbetslös så jag spelar väldigt mycket och kan alla regler man bör kunna. Jag kommer inte kicka vid scenario om jag märker att de kommer förstöra scenariot eftersom de är väldigt tråkigt.

Varför vill du bli servervakt? Jag ser massa lallare som inte känner till reglerna och som förstör scenarion och männikors upplevelse och då är de väldigt tråkigt för dessa individer som faktiskt försöker roleplaya och som inte kan göra något åt det.
och kanske kunna vägleda dessa personer till en bra rp.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /svban[id][anledning] /kick[id][anledning] /revive[id] /toggleid /dv

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja de har jag men de var mest när jag var ny på servern och inte förstog mig på något men nu tar jag det väldigt seriöst och inte alls lallar.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej jag spelar bara på Unive

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka