Accepterad Tobias019179 | Medlem ansökning [Hassan321]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tobias019179

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias

Vad är ditt discord namn? Tobias019179

Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2003

Berätta om din karaktär. Han heter Nils Svensson är 34 år gammal han ville flytta in i denna stad för när han va mindre så slängde hans familj ut han ur huset och då va Nils ungefär 18 år gammal så då vart han väldigt sårad för han trodde aldrig att han skulle bli utslängd ur huset deras och sen efter de gick ett tag så skaffa han lastbils kortet och började köra lastbil åt ett företag då vart han väldigt glad för han gillar att träffa nya personer som han inte har träffat på förut och nu äntligen så får han träffa nya personer sen så flytta han igen till ett hus och då tänkte han börja plugga till polisen och de är han väldigt stressad över för han vill verkligen bli polis och då satsar han allt på att bli polis och de han är rädd för de är att han inte får de jobbet för han har pluggat som tusan för att bli polis och sen att han inte ska skaffa några vänner för när han va mindre så fick han inga vänner så han gick ensam hela livet fram tills nu för nu har han skaffat väldigt många vänner att umgås med för när han ska flytta in i denna stad så kommer han göra allt för att han ska ha de så bra som möjligt sen så gillar han att fiska väldigt mycke för de gjorde han alltid när han va nere sådär för de gjorde han på bättre humör sen så gillar han att köra runt i sin bil med vänner och åka på bilträffar och sånt

Vad kan du bidra med till serverns RP? att skaffa roliga senarion och sen att ha de roligt inne på servern och sen så kommer jag bjuda in alla mina vänner som kan spela med oss för destu mer spelare destu mer roligare kommer vi få inne på servern och sen så kommer jag ha de roligt inne på servern frö jag kommer göra så att alla kommer följa alla regler och sen så kommer jag göra så att alla kommer stanna inne på denna server för jag kommer göra servern till den bästa servern som finns för jag kommer göra denna server till den mest aktiva server

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de är om jag skulle va polis och skulle åka på bankrån så kan bägge vinna ett senario och inte bara jag för chansen kan båda vinna och då kan inte bara jag vinna för mans ak spela så att de blir lika eller vad man sak säga men alla kan vinna i ett senario samtidigt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja de har jag för vi har metagaming och de är om jag skulle kolla på en som streamar och dom skulle göra ett rån och jag skulle va polis och jag tar den infon och tar de ingame då blir de ju meta sen så har vi ju vdm och de är att man använder sitt fordon som sitt vapen sen har vi suntfönuft och de är att man ska tänka exakt lika dant som man skulle ha gjort de i verkliga livet sen har vi powergaming och de är att man inte spelar på sina skador efter en krock eller något sen har vi rdm och de är att man dödar någon utan ett gilltigt senaqrio bakom de hela

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja för jag har rpat i 7 år så jag har verkligen många erfarenheter för jag har spelat på väldigt många fivem servrar tidigare så de kan man absolut säga att jag har erfarenheter inom fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka