Nekad Tobias019179 | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tobias019179

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0

Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias

Vad är ditt discord namn? Tobias019179

Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2003

Berätta om din karaktär. Han heter Nils Svensson är 34 år gammal han är en hemlös man i nu läget och söker en stad där han kan bo för han harhaft en tuff uppväxt i sitt liv för han har inte haft mycke kontakt med sin familj efter dom slängde ut han ifrån huset och sen så har han gått runt på gatan och prata med personer men sen så träffa han på några personer som han värka vara trevlig så Nils börja hänga med dom mer och mer sen så kom han in i den tunga vägen och den vägen tänkte han gå för att få ihop pengar sen så är han en väldigt ödmjuk person som gillar att prata med nya personer som han inte har träffat förut sen så är han en väldigt god person men han kan vara väldigt hård också imot personer som han inte gillar och sen så är Nils den finaste personen för han är trevlig imot alla för han vill hitta nya vänner som han kan hänga med sen så tänkte han flytta in i denna stad för att kolla vad som finns att göra för han är öppen för allt och lite till lixom sen så är han en väldigt possitiv person sen så vill han bli ordningsvakt för han har alltid önskat för att bli de

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till sociala senarion och sen så kan jag bidra till så att alla kommer ha de roligt inne på servern plus att alla kommer att trivas för jag kommer göra allt för denna server så de blir så bra som möjligt sen så kommer jag bidra till att fler kommer in på servern för jag kommr bidra med långa och roliga senarion också så de inte tar slut lixom på 1 min och sen är allt klart för jag kommer verkligen dra ut på senarion som jag gör

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? de är att båda i senarion ska ha roligt så de inte bara är 1 som har de roligt för de är menningen att båda ska ha lika roligt så inte jag gör ett senario och sen så är de bara jag som tycker om de för då blir de ju inte roligt för han jag spelar med för om jag ska ha roligt då ska han också ha roligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja de har jag för vi har metagaming och de är om jag skulle kolla på en som streamar och dom skulle göra ett rån och jag skulle va polis och jag tar den infon och tar de ingame då blir de ju meta sen så har vi ju vdm och de är att man använder sitt fordon som sitt vapen sen har vi suntfönuft och de är att man ska tänka exakt lika dant som man skulle ha gjort de i verkliga livet sen har vi powergaming och de är att man inte spelar på sina skador efter en krock eller något sen har vi rdm och de är att man dödar någon utan ett gilltigt senaqrio bakom de hela

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja för jag har rpat i 7 år så jag har verkligen många erfarenheter för jag har spelat på väldigt många fivem servrar tidigare så de kan man absolut säga att jag har erfarenheter inom fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Nekad.
Anledning:
Skriv om din karaktärs uppväxt och hur han är som person

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka