Accepterad tobias sorensson | Whitelist ansökning [Wilma] [Momme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tobias sorensson

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199112553388

Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias sörensson

Vad är ditt discord namn? TobbeG#3074

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex Jackson och han är från Malmö. Han växte upp med en mamma och pappa som var alkoholist så Alex blev för flyttad till en annan familj som bodde i Malmö. Alex hade en väldigt svår barndom och blev alltid mobbad i skolan och ingen lärare vill lyssna på honom. Det gjorde så Alex blev starkare och inte brydde sig om vad andra tycker och tänker om honom. Alex är alltid jätte positiv och vill alltid hjälpa om någon är ledsen för han vet själv hur det känns att vara ledsen och mobba. Så han hjälper alltid till om någon vill ha hans hjälp. Alex är nu 22 år gammal han är född 1999.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer följa reglerna och sköta mig ingame och ha fett roligt på servern. Jag vill också att alla ska ha det bra på Severn att det ska bli så bra miljö som möjligt att alla trist att spela Rp. Jag kommer att bidra med mycket gjädje och skratt och alla kommer ha roligt

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad just för att jag vill få jobb och göra så servern blir så bra som möjligt och att kunna utvecklas som rp spelar

Hur hittade du Multistaden? Av minna vänner som har spelat där ett tag nu

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att bli så bra rp spelar som möjligt och ha snygga bilar och lära känna nya folk och kanske skaffa vänner

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte för tillfället spelar bara denna servern nu för den är välidigt rolig att spela på

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka