Accepterad tobias sorensson | Ban överklagan [Horqua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tobias sorensson

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199112553388/

Ditt Hex-ID: 110000144ae83ac

Vad är din discord tagg? TobbeG#3074

Vem var det som bannade dig? tror det var Horqua som bannade mig

Hur lång tid var din ban? 2dagar 23timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att jag är bannad för copbait i 2dag och 23timmar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag stannade inte för polisen när dom jagade mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det va så att jag hade precis köpt en ny och jag skulle se hur snabbt den gick så jag han upp till 300km och sen så ser jag en polis som jagade mig och jag tänkte inte på att stanna så efter 20sek så stannade jag och polisen tog mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej jag fattar att ni bannad mig men i den stunden tänkte jag inte på att man var tvungen att stanna om polisen jagade en. Men jag stannad också efter typ 20 sekunder. Så dom fick ändå tag i mig. Det var bara jag som hade glömt att man behövde stanna bara

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för fear rp och då var jag ganska ny till servern så kom någon kille upp med pistol och hotade mig men jag sprang iväg som igenting och det ska man ju inte göra man ska ju vara rädd som att det vore på riktigt. Så jag lärade mig av de misstaget.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag skulle gjort annorlunda va att stanna direkt istället för att köra iväg från polisen. Det skulle jag gjort istället

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man ska stanna om polisen jagar dig och man ska inte köra ifrån polisen. Det har jag lärt mig

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka