Accepterad tobias sorensson | Ban överklagan [ Goggle ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

tobias sorensson

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199112553388/

Ditt Hex-ID: 110000144ae83ac

Vad är din discord tagg? TobbeG#3074

Vem var det som bannade dig? patrik

Hur lång tid var din ban? 5 dagar 23 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att jag är bannad för powergaming i 5 dagar och 23 timmar av patrik

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? om jag ska vara ärlig så vet jag inte för jag var ute och körde med min kompis för vi hade köpt nya biler, och jag tror inte man blir bannad för man kör runder. men jag vill gärna vet varför jag blev bannad faktiskt så jag kan lära mig av det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis köpt en bmw m2a och sen körde jag och min kompis i 10min sen blev jag bannad från ingen stans och jag har inte bryttigt mot några regler som jag kommer ihåg. så jag kommer inte ihåg att jag bröt mot någon regel jag kanske körde 200km på motor vägen men jag tror inte man blir bannad i 5 dagar för de tror jag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det va det för jag har inte gjort någon min kompis som också har spelat ett tag blev förvånad så om jag kan få en förklaring varför jag blev bannad så vill jag ha det. Men så som det ser ut nu så är det en felaktig ban tycker jag. powegaming är ju om man bara spelar för makt och pengar och bara bryr sig om sig själv och det gör jag inte iheller jag hjälpar mina kompisar och andra och ganska mycket så jag bryr mig inte alls mycket det ända jag vill är att ha kul och lära känna nytt folk och sånt. Så jag tycker verkligen att detta är en felaktig banna

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för fear rp innan. för innan viste jag inte att man skulle värna för sitt liv om någon siktar vapen mot dig så jag sprang iväg som ingenting till min bil och körde iväg. Sen blev jag bannad. Då läste jag reglarna för jag var jag ny inom RP så då förstod jag att man ska värna och bli rädd på låssas när någon kommer med vapen mot mig och lyssna på vad dom säger

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte vad jag skulle gjort annorlunda för jag har inte gjort något fel tror jag. Jag var bara ute och körde på motorvägen i och sen blev jag bannad så jag vet inte vad jag skulle gjort annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nä för vet inte varför jag blev bannad vill gärna veta vad jag gjorde fel eller om han som bannade mig råkade som kan hända alla att man gör fel, så jag vet inte vad jag har lärt mig

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Tillbaka