Nekad tobias sorensson | Ban överklagan [Anton2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tobias sorensson

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199112553388/

Ditt Hex-ID: 110000144ae83ac

Vad är din discord tagg? TobbeG#3074

Vem var det som bannade dig? patrik

Hur lång tid var din ban? 5 dagar 23 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att jag är bannad för powergaming i 5 dagar och 23 timmar av patrik

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet faktiskt inte men jag gick in och kollade vad powergaming var och det ända jag kan komma på är att jag krockade med en kompis för att han laggade fram så han jag inte stanna så vi krockade och sen kör vi bara ingen som ingenting hade hänt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag minns inte så bra men jag och min kompis var ute och körde min kompis laggar väldigt mycket så det är väldigt svårt att se vart han e någon stans. Också helt plötsligt så krockade han in i mig dör back. Det var det som hände men när vi gick ut och skulle se om det var någon skadda på bilarn så var det ingen ting så vi trodde att vi inte hade krockat. i vanliga fall så ska man ju rollspela skada om man krockar men det gjortde inte vi för vi trodde att det bara såg ut som att vi krockade så vi bara stack

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både jag och nej. Jag vet att man ska rollspel om man hamnar i en krock. Så om man krockar ska man rollspela skadad också vidare. men i detta tillfället så gjort vi inte det för vi trodde att det bara såg ut som att vi hade krockat just för att han laggar. och att det inte var någon skada på bilen alls så både ja och nej

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för fearp rp. Så för någon vecka sen så blev jag bannad för fear rp och det som hände va att någon rånare tog fram vapen mot mig och säger upp med händerna. Men jag lyssnar inte och springer iväg som ingen ting. Jag har lärt mig av det är om någon kommer mot dig med ett vapen ska du värna för ditt livs som du hade gjort i värklig heten. Jag lärde mig av detta misstaget att läsa reglerna för när jag blev bannad för fear rp så hade jag precis börjat spela på denna servern och visste inte så mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag skulle gjort annorlunda är just att jag skulle spelat skadad och jag hade också kunnat be min kompis ringa ambulansen just för vi var ju precis i en snabb krock på motervägg. Så jag var nog ganska skadda för vi krockade nog i 120 km i timme och om man krockar i den hastigheten så blir man väldigt skaddar. Så det skulle jag gjort annorluna att rollspela skadad och till och med sagt till min kompis att ringa ambulansen så jag får våd för att jag är skaddad

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig är att om jag landar i en krock i framtiden så ska jag spela skada som om det vore verklighet och det blir ju också roligare om gör så för då rollspelar jag ju på riktigt istället för att köra iväg som ingenting för då är det ju inte rollspel då kan man ju lika bra spela vanliga gta istället för rp severn som denna . Så jag ska alltid rollspela så bra som jag bara kan och inte bara när jag krockar också andra tillfället som om någon rånnar dig också vidare. SÅ jag har lärt mig att alltid rollspela så bra som möjligt inte bara dra där ifrån. och bara ha det så kul som möjligt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka