Accepterad Tobias | Ban överklagan [Wolfz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tobias

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199154273260/home

Ditt Hex-ID: 1100001472b1bec

Vad är din discord tagg? TOBBE SOMI#9952

Vem var det som bannade dig? Flame

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo jag körde lite galet i staden jag erkänner de va fel av mig de kommer nog aldrig hända även om denna blir nekad eller godkänd jag har fattat men jag kommer berätta senare i denna överklagelse varför jag körde som jag körde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag körde i staden och körde över 80 kanske lite för galet som jag ångrar för de var för en liten sak jag fick en fps drop på 10 till 5 fps så jag försökte nå garaget och du kunde jag inte eftersom mitt spel var nere på 5 fps och så körde jag snabbt utan att tänka att försöka få in bilen i garaget utan att spelet skulle krascha och förlorar min bil där jag hade vapen vi skulle använda vid ett senare scenario. För om bilen försvinner försvinner vapnen försvinner scenariot vi skulle ha
Och massa dsync var också med eftersom de laggade jätte mycket på skärmen så de blev lite knasigt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte felaktigt jag tycker själv att flame gjorde bra från sitt perspektiv men från mitt är de lite knasigt eftersom jag hade 5 fps och vägrade lämna mina vapen och restarta så jag försökte verkligen komma in i garaget men istället träffades jag med en bann jag vet inte riktigt varför just en bann men de kan ha vart dsync också han tydde på för att jag körde inte över 200

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit fel bannad massa massa gånger som jag har överklagat men denna var lite mitt i mellan för man måste förstå situationen i helhet för att see ifall jag verkligen förtjänade den 10 dagar bannen
Men självklart har jag tagit lärdom av mina banns.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså inte köra över 80 km/h de var fel av mig skulle egentligen inte göra de bara om de var nödvändigt vilket de va men vad kan man göra allting sviker man sina vänner eller sviker ens server regler.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja kör fan inte över 80 i staden

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka