Accepterad Tobbers | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tobbers

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198087712929/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias

Vad är ditt discord namn? Tobberz#2640

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juni 1998

Berätta om din karaktär. Tyko Blixt:
Han är en 26årig adrenaline junkie som älskar att ta det extra steget för att få en liten kick i livet. I hans uppväxt va han först på cykeln och först i den stora backen neråt vilket innebar att redan som liten va han ute efter det lilla extra. Hans föräldrar var vanliga arbetare på ett 7-16 jobb som gillade att leva ett simpelt live, men inte Tyko, han är ute efter mer. Hans uppväxt var väldigt diverse då han gillade att göra nya saker hela tiden så hamnade han i både bra och dåliga situationer, bra och dåliga gemenskap, bra och dåliga affärer. Tyko har mycket erfarenhet på livet då han har testat dem flesta broarna och är redo för alla slags utmaningar. Just nu så är Tyko väldigt intresserad i rally/racing och hans mål är att bli stadens bästa bilförare.
Tyko gillar att spendera fritiden i bergen där han kan köra fritt på grusvägarna där han känner att han lever.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan tillföra en väldigt bra och trevlig energi till servern utan en massa problem, jag följer reglerna och beter mig moget.
Jag vill ta nästa steg i RPa och då känner jag att bli whitelistad är det jag behöver så jag kan expandera min kompetens inom RP.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Denna servern känns seriös och hjälpsam, det går inte att hitta en bättre RP server på marknaden. Jag känner att denna servern kan få mig att nå den RP jag vill upleva i GTA.

Hur hittade du Unive? En vän rekommendera denna servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha väldigt kul, att få timmarna att bara flyga iväg och träffa/snacka med nya människor. Att växa inom RP världen och ge mig själv mer självförtroende.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar ingen annan RP server.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka