Nekad TobbeLiton | Ansökan till Trainee [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slayer

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias Baustmann

Vad heter du på discord? Slayer#3479

Ange ditt födelsedatum 12 Juni 2005

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? så ofta jag har tid, jag slutar cirka 16:00 och 13:50 typ
alltså typ resten av dygnet

Vad är det som får dig att söka till Trainee? För att jag vill påverka servern och göra den bättre, t.ex att få bort alla fuskare och kunna göra servern bättre över lag och bidra med det jag kan.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? jag vill kunna göra skillnad på servern t.ex att öka säkerhet och bli av med dom som inte ska vara här och vara med när servern utvecklas. jag vill också kunna påverka servern och alla spelares spelupplevelse och gillar även att ta ansvar och bli bättre på det jag håller på med, jag vill bidra med allt jag kan för att få bort alla som inte ska vara på servern alltså dom som inte respekterar reglerna och även bland det viktigaste, fuskare, med tanke på att jag både gillar att köra vanlig rp och vara staff vilket kan göra att jag lättare märker av saker så som vdm rdm osv

sen andra sidan så har jag väldigt enkelt att jobba tillsammans med andra staffs och tycker det är extremt viktigt inom staff-teamet för kan man inte kommunicera utan att man börjar höja rösten eller liknande så har man enligt mig något att träna på innan man blir staff eller testar på (då menar jag alltså trainee). mina tankar är bara att bidra med det jag kan för att utveckla servern inom dom flesta områden

jag är pålitlig och uppfyller det jag sagt att jag ska göra, bortsett ifrån när man skämtar eller något liknande. det är mycket ansvar och det vet jag, jag är säker på att jag skulle klara det och älskar att uppnå nya mål.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat från och till under några månader men blev ganska nyss medlem för att tidigare så orkade jag inte bli medlem så jag struntade i det men nu har jag verkligen fastnat för det och vill satsa allt på servern så detta är lite komplicerat

Har du några tidigare erfarenheter? ja jag har varit staff på "MutistadenRP" och även några fler servrar men det var så länge sen så kommer inte ihåg vad dom hette

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? ja jo min kunskap inom det är lite rostigt men kan se vilka jag kommer på nu:

/dv = delete vehicle

/tp

/noclip

/togglename

/freeze

/setjob

/kick

/revive

/bring

/announce

/sv

/spec

/v

/goto

/givemoney

finns hur många fler men detta e dom som jag kommer på rakt på sak

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? att jag har dyslexi och väldigt svårt att skriva mycket text så har jobbat på vissa frågor i en vecka och har även diagnosenADHD och Autism Tack för att du har läst!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka