Nekad Tobbe_06 | Medlem ansökning [maze4k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

t.o.b.b.e

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
383
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199258954365/

Vad är ditt namn i verkligheten? Arvid

Vad är ditt discord namn? Tobbe#6666

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Arvid pontusson och är 20 år gammal och är född i Centrala Göteborg 5:e April 2002 och är en person som gillar att prata med folk och e väldigt pratglad, han älskar att träffa nya personer. Han gillar bilar men mest som en hobby när han är hemma så brukar han ta sin Motorcykel och bara åka för det är något han Älskar att bara känna vinden i ansiktet. Han gillar Djur och har själv under sin barndom haft många djur som katter hundar o mycket mer. Arvid har diagnosen dyslexi som gör att han inte direkt gillar att varken skriva eller läsa. jag gillar oxå att åka båt fiska med kompisar och bara ha de mysigt ute till havs för känslan när man får en fisk är magisk o lugnet är bara det bästa att sitta på en klippa eller ta båten ut o bara sitta för sig själv eller med sina kompisar och bara ta det lugnt. Jag har ett stort intresse av polis och blåljus för gillar att vara den goda personen i världen samt att hjälpa personer och se till att alla är trygga i samhället samt se till att alla följer lagarna för jag är väldigt emot när man bryter lagar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kan bidra med hög rp nivå och har stora kunskaper inom rp. Har spelat på servar med seriös rp och därför har jag en bra rp nivå och vill att alla på denna server ska ha en son bra rp som möjligt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mycket social rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man medvetet ska spela så att man inte hela tiden vinner scenarion och man inte rpar på powergaming 2. Man ska därför inte göra allt man kan för att vinna ett scenario utan att man ger upp och låter motsatta sida vinna scenario.

Hur hittade du Unive? massa kompisar kör där och vill köra med dom så därför jag nu gör en medlems ansäkan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka