Nekad tobbe4365 | Medlem ansökning [kenzo21]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tobbe4365

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/tobbe432/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias

Vad är ditt discord namn? DS_006#1813

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tobias Larsson och är 15 år. Uppväxt i Landskrona (Skåne) och har alltid velat bli lite som Zlatan men när han var 13 år så slank han i på fel bana i livet och började att skita i alla i sin omgivning och bara vara ensam. Redan 14 år så rymde han hemifrån och försöker överleva med kunskaperna som han har och det han vet om att vara vuxen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på denna server för att vill öka mina förmåner med att rpa och även kan jag bidra med förbättringar på servern

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en väldigt stor server i Sverige och många som e bra på att just rpa. Har hört mycket gott om servern och att deras Staffs/ägare har en bra ton och försöker förbättra servern

Hur hittade du Unive? Jag hitta unive genom att kika på lite engelska streamers och tänkte det skulle vara kul att testa att köra på en svensk server

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att nå mina mål så mycket som möjligt och kunna leva mig in i karaktären som Tobias Larsson

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att förbättra mitt kall prat med folk och hjälpa servern men även ha så roligt som möjligt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka