Accepterad tobbe123 | Medlem ansökning [agg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tobbe123

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? sunil13_

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Patrik Ohlsson 1984

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? blyg glad pigg

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag kom från en familj med ensam mamma och drömmer om jobbet på Falck

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan hjälpa folk med dem som behöver hjälp och försöka jobba på Falck för att hjälpa folk med bilar

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid försöker vinna själv i ett scenario, utan ibland låter motparten få övertaget om det gör RP bättre.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? att jag lämnade mitt i ett scenario för lite mindre än ett år sen och förstörde RP upplevelsen. så jag har lärt mig att aldrig lämna i ett scenario.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Några regler är till exempel RDM och VDM, vilket betyder att man inte får döda eller skada folk utan en bra anledning i RP. Sen finns powergaming, där man inte ska göra orealistiska saker eller tvinga situationer. Metagaming är också en regel, alltså att man inte använder info utanför spelet. Och sen är det viktigt att inte logga ut mitt i scenarion och att man alltid försöker skapa bra RP istället för att bara vinna.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har kollat på GTA RP livestreams länge och har lärt mig många regler

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka