!Tobbe!
Icke Medlem
- Meddelanden
- 4
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? tobbe
Vad är ditt discord namn? fexyx
Vad är ditt födelsedatum? 25 Februari 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man som heter Tony Berg och han är född 2000 den 25 februari och därmed är han nu 23år gammal och fylelr om 2 dar. när tony var liten var hans föräldrar väldigt taskig mot han, de stöttade aldrig han i de han gjorde och hjälpte aldrig till när han behövde de. Men en dag när hans mamma och pappa skulle hämta han från skolan hände de otäcka. De regnade väldigt mycket den dagen och de fanns stora vattenpölar lite överallt på vägen och Tonys föräldrar vattenplanade och voltade ner i diket med hårda smällar. Och efter den dagen har Tonys inte haft några riktiga föräldrar, han har känt sig väldigt ledsen och ensam. Men nu när han har flyttat till Unive ska han försöka ta nya tag i livet och försöka må bättre. Han ska försöka få ett jobb helst hos polisen eller meko för hans intresse för bilar har varit väldigt stort och han gilalr inet kriminalitet
Vad kan du bidra med till serverns RP? det jag kommer bidra med till servern är en hög rp nivå jag har ca 3k timmar på rp så jag kan rpa jag är ingen skottare jag är ute efter seriös polis rp. jag kmr bidra med en ansvarsfull och mogen rp. kommer behandla folk på bra sätt m.m
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska liksom skapa ett scenario så att det blir kul för båda spelarna/sidorna. båda ska kunna ha en chans att vinna som i ett snut jag. om du kör fån polisen i 200 och krashar in i ett träd då fortsätter du inte köra utan då accepterar du förlusten och tänker typ att det är kul att polisen fick mig denna gång.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag. Fear rp att man inte värnar om sitt liv. powergaming. man t.ex kraschar med bilen men rpar inte på skador. meta gaming. man använder sig av ooc info ingame. RDM. man dödar någon utan anledning. VDM man använder sin bil som vapen och kör över folk utan anledning.
Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har 3k timmars rp tid på unive men tog en pause men är tillbaka snart igen. hette FexyX på mitt förra forum konto men glömde inloggingen.
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? e FexyX på mitt förra forum konto men glömde inloggingen. kan bevisa på flera sätt.
Vad är ditt discord namn? fexyx
Vad är ditt födelsedatum? 25 Februari 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man som heter Tony Berg och han är född 2000 den 25 februari och därmed är han nu 23år gammal och fylelr om 2 dar. när tony var liten var hans föräldrar väldigt taskig mot han, de stöttade aldrig han i de han gjorde och hjälpte aldrig till när han behövde de. Men en dag när hans mamma och pappa skulle hämta han från skolan hände de otäcka. De regnade väldigt mycket den dagen och de fanns stora vattenpölar lite överallt på vägen och Tonys föräldrar vattenplanade och voltade ner i diket med hårda smällar. Och efter den dagen har Tonys inte haft några riktiga föräldrar, han har känt sig väldigt ledsen och ensam. Men nu när han har flyttat till Unive ska han försöka ta nya tag i livet och försöka må bättre. Han ska försöka få ett jobb helst hos polisen eller meko för hans intresse för bilar har varit väldigt stort och han gilalr inet kriminalitet
Vad kan du bidra med till serverns RP? det jag kommer bidra med till servern är en hög rp nivå jag har ca 3k timmar på rp så jag kan rpa jag är ingen skottare jag är ute efter seriös polis rp. jag kmr bidra med en ansvarsfull och mogen rp. kommer behandla folk på bra sätt m.m
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska liksom skapa ett scenario så att det blir kul för båda spelarna/sidorna. båda ska kunna ha en chans att vinna som i ett snut jag. om du kör fån polisen i 200 och krashar in i ett träd då fortsätter du inte köra utan då accepterar du förlusten och tänker typ att det är kul att polisen fick mig denna gång.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag. Fear rp att man inte värnar om sitt liv. powergaming. man t.ex kraschar med bilen men rpar inte på skador. meta gaming. man använder sig av ooc info ingame. RDM. man dödar någon utan anledning. VDM man använder sin bil som vapen och kör över folk utan anledning.
Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har 3k timmars rp tid på unive men tog en pause men är tillbaka snart igen. hette FexyX på mitt förra forum konto men glömde inloggingen.
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? e FexyX på mitt förra forum konto men glömde inloggingen. kan bevisa på flera sätt.