Nekad Tob | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tob

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tobias Eriksson

Vad är ditt discord namn? Tobz0n#6631

Vad är ditt födelsedatum? 18 April 1996

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Tobias Eriksson 28år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nyfiken, hjälpsam, lyhörd.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Tobias växte upp i en tuff stadsdel, där han ofta fick navigera genom familjeproblem och ekonomiska svårigheter. Hans föräldrar kämpade med beroenden, och han tillbringade mycket tid hos släktingar eller på gatan. för Tobias är att använda sin bakgrund och erfarenheter för att hjälpa andra som växer upp under liknande förhållanden

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att skapa en intressant karaktär: En välutvecklad karaktär med tydliga mål, svagheter och bakgrund ger mer djup och skapar en bättre upplevelse för alla spelare. Tänka på sin karaktärs personlighet, motivationer och historia.

Var lyhörd och respektfull: Rollspel handlar om samarbete och kommunikation. Respektera andras gränser och undvik att ta över spelet.

Anpassa sig till spelets ton. Var medveten om vilken typ av rollspel ni spelar – om det är humoristiskt, mörkt eller dramatiskt, anpassa ditt spelande för att passa in i den tonen

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I grund och botten handlar det om att vara villig att se på spelet ur ett större perspektiv, där inte varje handling handlar om att vinna för egen del, utan om att skapa en rikare, mer komplex berättelse för alla inblandade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? sköt först utan grund lärde mig att det måste finnas en grund till att dra fram metallen. sålänge dom siktar mot mig har jag rätt att utöva nödvärn.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? METAGAMING - Innebär att du använder information som din karaktär inte vet om. Exempel: Du sitter i Discord, din vän berättar att Polisen tagit honom och han visar var han är. Du åker dit. Sunt Förnuft - Grunden bakom alla regler. Använd ditt egna omdöme för att fatta beslut som är rättvisa och rimliga för en rolig och realistisk RP. Bygger på Rimlighet, Respekt och Hänsyn. Exempel: Du tar och cyklar in i en bilaffär, sen tränger du dig i kön.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har dåligt minne tyvärr kan hända att jag glömmer saker har en intellektuell funktionsnedsättning. men har spelat på andra amerikanska serverar är cartel i ett gäng super seriös server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka