Nekad To0th | Medlem ansökning (demetri)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

To0th

Icke Medlem
Meddelanden
136
Reaction score
11
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198271956533/

Vad är ditt namn i verkligheten? Jonatan

Vad är ditt discord namn? Pajas#4237

Vad är ditt födelsedatum? 6 December 2006

Berätta om din karaktär. fjonn ekman är min karaktär. Han är född år 1990. Han är född i skellefteå då hans pappa är skellefteanare. Han växte upp i stockholm och pratar då mest stockholmska, även om några ord är skellefteanska. Hans mamma jobbar på bank och hans pappa jobbar på mekonomen. Han har ett väldigt stort intresse för bilar och han har alltid velat jobba på någon typ av bilfirma. Hans pappa visade honom mycket om bilar när han var liten och det var därifrån hans bilintresse växte. Han har en lillasyster också. Hon är 17 år och hon är en känd youtuber. På youtube lägger hon upp smink videos men det tycker inte anders är så jättemycket. Anders har ingen flickvän i nuläget men han vill gärna skaffa en flickvän. Han är nyflyttad till staden där han hoppas att han kan få en ny start på livet då han inte riktigt gillade hans vänner som var i stockholm. Hans vänner i stockholm var grova alkoholister och han vill inte hålla på med sånt på sin fritid. Men här i denna stad hoppas han på att få mycket bättre, roligare och även snällare vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att det kommer bli enklare att utföra bättre rp när jag har Medlemskap så jag kan bli nåt jobb och bidra till servern via hög RP!!!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Spelarna och rpen och staffsen

Hur hittade du Unive? Kompis

Vad har du för mål med ditt rollspel? Utveckla så mycket som möjligt med min karaktär och min rp och ha rolig rp

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Svin hög rp och rolig!! och trevlig

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Tillbaka