Nekad TnT_56 | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TnT_56

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lund

Vad är ditt discord namn? mackmyra12

Vad är ditt födelsedatum? 17 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Perra Hagen och är 22 år gammal. Perra är uppväxt i sverige men kan också prata norska, Perra har haft en bra uppväxt i sverige han har en mamma och pappa och ett syskon. Han har en pappa som heter Rudolf och en mamma som heter Gunilla sedan har han ett syskon som heter Liam. Perras dröm är att bli mekaniker och Perra gillar snabba bilar han har tidigare erfarenheter om mekaniker, han har tidigare bott i denna stad men kommer nu tillbaka till denna stad men just nu försöker han att få medborgarskap i staden Unive, Perra har varit bra i skolan och är väldigt intresserad av att göra roliga saker han är ganska lugn men när det väl händer något blir han lite arg. Perra är också rädd för hajar och småfiskar han vet inte varför men han är bara det. Perra försöker just nu att skaffa sitt medborgarskap sedan utveckla sitt liv i unive staden samt skaffa ett job som kanske Mekaniker!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög rp nivå samt visa nya spelare hur man rpar. Jag har massor av tidigare erfarenheter inom rp har över 1400 timmar på FiveM och vet alla regler. Jag kommer även att erbjuda att följa alla regler och ha så rolig rp som helst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte vara självisk och alltid vill vinna scenarios. Låt andra vinna ibland, det handlar om att ha kul inte att bara vinna alla scenarios och få makt & pengar. Det är viktigt att visa och att den andra rpar med perfekt samt att vi bara ska ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst alla regler på servern. Rdm = Döda någon utan bakom liggande scenario. / Vdm = Köra över folk eller använda en bil som ett vapen. / Powergaming åka upp för ett brant berg med en super bil som inte har offroad däck, kan också vara ett till exempel att köra i 300km/h och flyga upp på ett berg eller inte rpa på skador. / Metagaming tar info ifrån teamspeak, discord osv för att ta det ingame.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Extremt mycket!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka