tnnilo | Polismyndigheten Ansökan [Gargantua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

tnnilo

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 4 Oktober 2007

Vad heter du på discord? Elliot WLJK#1385

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? Ca 150timmar

Hur aktiv kommer du att vara? alla dagar om inte jag ska iväg (16) 17-21

Vad heter du? Pelle Nilsson

Hur gammal är du? 1998-10-04 23år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja! de är jag

Varför vill du bli polis? för att jag känner att jag vill göra skillnad för staden och har varit en liten dröm att jag ska söka jobb hos polisen och jag är redo för att göra staden till en säker plats alla dagar oavsett tid på dygnet ska man kunna va trygg och att man kör bil nykter kan va en sak till en säker plats och jag har kompisar som jag har lärt känna i staden som jobbar som polis och som tipsa mig om jobbet och jag kände varför inte så kan man väll söka tjänsten för jag göra stora insattser för stadens bästa och göra hela staden till tryggaste platsen och att dom krimenela inte ska göra staden till en otrygg plats för jag tycker att man ska kunna gå utan att man kan tänka på att de kan komma någon och råna en person som är oskyldig och mitt mål med att jobba som polis är att jag ska bli civilare som min kompis uno på kåren

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att man ska göra samhället till en trygg plats och att ingen ska dö för att man har sakt något dumt till något en krim eller bli rånad från ingens stans vi måste finnas för alla i samhället dyngnet runt så dom kan va trygga och känna att vi är bara någon minut ifrån dom ifall de skulle hända något jag om jag blir polis vill jag försöka stoppa att folk kör vårdslöst i trafiken och minska drog,alkohål på verkade personer som ute på gatorna eller till och med bakom ratten om du skulle gå så långt

Vad vet du om yrket i helhet? i helhet är det krävande och väldigt viktigt. att man ska kunna hanter stressande situationen och att man ska att alla på polisen jobbar ständigt med att försöka stoppa brott och att man har ett bra sammarbete mellan polis,brandkåren,ambulansen de är viktigt att vi sammarbetar för att då kan vi hjälpa varandra om de skulle hända något så kan man kalla på oss i radion

Har du några tidigare erfarenheter? jag har tidigare erfarenhet inom sjukvården jobba på sjukvården för längesen och en kompis som jobbar som civilare

Hur är du som person? en snäll person som är intreserad av bilar och tunga fordon och har alltid drömt att bli polis och jag är en snäll man på 23år och är nästan alltid glad och snäll har svårt att vara taskig mot folk även om dom har gjort något men de kanske jag behöver ändra på sen när jag börjar jobba som polis om jah då får jobbet

Är det något vi bör veta om dig? Nej

Tillbaka