- Meddelanden
- 894
- Reaction score
- 105
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198993173394/
Vad är ditt namn i verkligheten? Peter Nilsson
Vad är ditt discord namn? PN14#1177
Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sebastian Karlsson och har levt ett ganska normalt liv, Han är 20 barre och fyller 21 i år. Hans liv var normalt tills hans syster Moa Karlsson dog i hans famn, Det var ett professionellt gangster gäng som hade mördat folk i hennes skola hon var 16år och Sebastian var 18år. Det gänget var ett bil gäng som hade lyxiga bilar som dem trimma och pimpa. Så han bestämde sig för att bli bättre än dem på att pimpa så han valde att flytta till Unive, Sveriges kändaste och största stad. Han hade bott där i typ 1 månad sen så blir han avstängd för något han inte gjort, Sen så får dem reda på att han var oskyldig så han fick komma tillbaka, Men han måste ansöka till medborgarskap. Sen så ska han försöka få tillbaka sitt jobb på vianor.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag har alltid varit ett + i staden t.ex. jag jobbade mycket på vianor så det var öppet mycket oftare. Sen så har jag hjälpt folk att komma igång i staden.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Vill få tillbaka det roliga momenten med kompisarna jag hade och bara må bra. Detta
Hur hittade du Unive? En kompis som heter Benjamin.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli Stadens största pimpare. Pimpa är det jag älskar med bilar.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, När man har den bästa behöver man köra på en annan då?
Vad är ditt namn i verkligheten? Peter Nilsson
Vad är ditt discord namn? PN14#1177
Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sebastian Karlsson och har levt ett ganska normalt liv, Han är 20 barre och fyller 21 i år. Hans liv var normalt tills hans syster Moa Karlsson dog i hans famn, Det var ett professionellt gangster gäng som hade mördat folk i hennes skola hon var 16år och Sebastian var 18år. Det gänget var ett bil gäng som hade lyxiga bilar som dem trimma och pimpa. Så han bestämde sig för att bli bättre än dem på att pimpa så han valde att flytta till Unive, Sveriges kändaste och största stad. Han hade bott där i typ 1 månad sen så blir han avstängd för något han inte gjort, Sen så får dem reda på att han var oskyldig så han fick komma tillbaka, Men han måste ansöka till medborgarskap. Sen så ska han försöka få tillbaka sitt jobb på vianor.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag har alltid varit ett + i staden t.ex. jag jobbade mycket på vianor så det var öppet mycket oftare. Sen så har jag hjälpt folk att komma igång i staden.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Vill få tillbaka det roliga momenten med kompisarna jag hade och bara må bra. Detta
Hur hittade du Unive? En kompis som heter Benjamin.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli Stadens största pimpare. Pimpa är det jag älskar med bilar.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, När man har den bästa behöver man köra på en annan då?