- Meddelanden
- 894
- Reaction score
- 105
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198993173394/
Vad är ditt namn i verkligheten? Peter Nilsson
Vad är ditt discord namn? PN14#1177
Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2007
Berätta om din karaktär. Han heter Sebastian Karlsson och är 21 år gammal. När han växte upp så var det inget särskilt mer än att han hade problem i 5:an och 6.an. Då dem ställde en diagnosen ADHD till han. Den har inte påverkat han så mycket. Han har en lilla syster som är 19år gammal. Hon bor i en annan stad. I högstadiet så hade han det tufft med läxorna och att sitta still men något han brann för som han gör idag också var Basket. Men han gillar det nu också men inte har så mycket tid. Då han jobbar med att pimpa bilar. Det är något han tycker är kul. Något han förlorat är sin kompis som har blivit kriminell och bara är med dåliga personer. Just nu så håller han på att bli medborgare. Så han kan ha mer tillgång i staden. Som person är han väldigt tyst och lyder folk. Han är väldigt positiv och tittar framåt. Hans dröm är att bli en bra pimpare och hinna spela basket med andra som gillar det.
Varför ska just du bli whitelistad? Har alltid varit ett + i staden genom att hjälpa folk och att få dem komma igång med sina grejer. Har också stod för det jag gjort. Flertal gånger.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Vill få tillbaka det roliga momenten med kompisarna jag hade och bara må bra. Detta är ett av det roligaste jag gjort.
Hur hittade du Unive? En kompis som heter Benjamin.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt som jag hade innan jag var Wl men slutade nu vill jag börja igen.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Peter Nilsson
Vad är ditt discord namn? PN14#1177
Vad är ditt födelsedatum? 14 Juni 2007
Berätta om din karaktär. Han heter Sebastian Karlsson och är 21 år gammal. När han växte upp så var det inget särskilt mer än att han hade problem i 5:an och 6.an. Då dem ställde en diagnosen ADHD till han. Den har inte påverkat han så mycket. Han har en lilla syster som är 19år gammal. Hon bor i en annan stad. I högstadiet så hade han det tufft med läxorna och att sitta still men något han brann för som han gör idag också var Basket. Men han gillar det nu också men inte har så mycket tid. Då han jobbar med att pimpa bilar. Det är något han tycker är kul. Något han förlorat är sin kompis som har blivit kriminell och bara är med dåliga personer. Just nu så håller han på att bli medborgare. Så han kan ha mer tillgång i staden. Som person är han väldigt tyst och lyder folk. Han är väldigt positiv och tittar framåt. Hans dröm är att bli en bra pimpare och hinna spela basket med andra som gillar det.
Varför ska just du bli whitelistad? Har alltid varit ett + i staden genom att hjälpa folk och att få dem komma igång med sina grejer. Har också stod för det jag gjort. Flertal gånger.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Vill få tillbaka det roliga momenten med kompisarna jag hade och bara må bra. Detta är ett av det roligaste jag gjort.
Hur hittade du Unive? En kompis som heter Benjamin.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt som jag hade innan jag var Wl men slutade nu vill jag börja igen.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej